Gjest Gjest_Louise_* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei! Jeg har hatt/har noe på gang med en gutt i 3-4 mnd, vi snakker veldig mye sammen på sms og facebook når vi ikke er sammen og han er nesten alltid den som tar intiativet. Jeg kaller han bare for Jonathan. Men nå har det skjedd noe og vi har ikke snakket sammen på flere dager. Det har seg sånn at vi var ute på byen sammen på lørdag, alt var helt fint mellom oss og vi dansa, snakket og kysset. Men når vi var ute dukket det opp en annen fyr jeg har holdt på med før og jeg er ganske sikker på at han fremdeles har følelser for meg. Jeg kaller han bare for Peter. Peter var ganske innpåsliten hele kvelden når vi var ute, og han hadde meg ikke ute av synet ett sekund. På slutten av kvelden kom Peter bort til meg og sa at Jonathan ikke var god nok for meg og blablabla. Da Jonathan hadde dratt hjem kom bestekompisen hans bort til meg og sa masse fint om Jonathan til meg, og sa at jeg var akkurat den jenta han trenger og at vi passer perfekt sammen osv, og at Jonathan var forelsket i meg men ville at jeg skulle ta mer intiativ. Ok, tenkte jeg da, så neste dag sendte jeg Jonathan en melding om hvordan det gikk, han svarte og spurte meg høflig tilbake, men har ikke hørt noe mer fra han siden det. Vet det bare er snakk om et par dager, men jeg syns det er rart at jeg ikke har hørt noe mer fra han. Begynner å lure på om han ikke liker meg lengre eller noe, og jeg aner ikke om jeg har gjort noe galt.. Kan det være fordi Peter var så innpåsliten og at Johathan har trukket seg vekk pga det? Kan være jeg overdriver her, men klarer ikke å slutte å tenke på om det er noe galt jeg har gjort i og med at jeg liker Jonathan veldig godt! Har ikke lyst til å sende han enda en mld først, er redd for å virke desperat eller noe! Hjelp, hva burde jeg gjøre?! Beklager for lang og sikkert rotete innlegg, men måtte bare få ut noen tanker..
felgen Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Send en melding du. kan jo tenkes at han føler seg avvist, eller at han tester om du følger bestekompisens råd.
juliane Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Du fikk et råd i klartekst om å ta mer initiativ - så gjør det! Send en sms umiddelbart og be ham med på et eller annet i morgen eller fredag.
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Gutt som svarer her, og jeg har vært bort noe lignende.. IKKE VÆR REDD FOR Å SENDE DEN MELDINGEN, bare forklar alt sånn det er, si at du ikke vil ha noe i det hele tatt med Peter å gjøre, og det var kun han som var innpåsliten. Få det VELDIG klart fram at det er JONATHAN du er interessert i, og spør også gjerne etterpå om dere skal finne på noe. Jonathan er fortsatt interessert, men han er redd at DU ikke er det, og tør ikke spørre. Ta også mer iniativ, det er veldig slitsomt i lengden når kun ene delen tar iniativ, og dette er med på å påvirke det at Jonathan tror at du ikke er interessert. Så, send den meldingen, NÅ! Og ta mer iniativ
Gjest Louise Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Okei, tusen takk for svar! Tror nok det stemmer det dere sier. Snakket med han endel idag og det var jeg som tok intiativet først, og virket som han ble kjempe glad for det! Han snakket masse og det var kjempe koselig. Så tror nok jeg bare overreagerte litt og at han blir litt usikker siden det vanligvis er han som tar intiativet. Så jeg krysser bare fingrene for at dette kanskje utvikler seg til noe mer!
I Grosny Skrevet 19. mars 2010 #6 Skrevet 19. mars 2010 Så Jonathan orker ikke å se på at Peter godprater med deg, og drar hjem. I slike situsjoner kan jo ta følge med Jonathan. Jeg er sikker på at han hadde foretrukket det, og blitt glad og smilende.
Gjest Louise Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Hehe, det hadde han nok. Men han og jeg dro hver til vårt da utestedet stengte siden Jonathan skulle på jobb tildlig neste dag, og det hva da Peter kom bort og snakket med meg i 5 min før jeg ble kjørt hjem av en venn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå