Gjest Lolepop Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Ser liksom ikke ut som en supermodell, men har en grei nok utseende. Han sier VELDIG ofte at jeg er så vakker, pen og sexy. At han blir mer og mer forelska hver gang han ser det nydelige anskiktet mitt. Han sier ikke så mye om at han setter pris på foreksempel personligheten min. Ville selv sagt om meg selv at jeg er snill og søt jente. Men det hører jeg nesten aldri fra han. Er dette vanslig eller er jeg utaknemlig særing?
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Ser liksom ikke ut som en supermodell, men har en grei nok utseende. Han sier VELDIG ofte at jeg er så vakker, pen og sexy. At han blir mer og mer forelska hver gang han ser det nydelige anskiktet mitt. Han sier ikke så mye om at han setter pris på foreksempel personligheten min. Ville selv sagt om meg selv at jeg er snill og søt jente. Men det hører jeg nesten aldri fra han. Er dette vanslig eller er jeg utaknemlig særing? Neida, og om noen år så er du ikke lenger 14 år heller.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #3 Skrevet 17. mars 2010 Har dere vært sammen lenge? Det er jo veldig bra at han liker utseendet ditt! Men jeg skjønner at du trenger å høre at han liker deg for den du er også. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, det kommer ikke frem av innlegget, men du kan jo spørre ham om han liker DEG. Lykke til! Når han sier pene ting om utseendet ditt kan du feks si: hva liker du mer med meg da? Det kan jo ikke bare være utseende?
Gjest Gorgonzola Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Ser liksom ikke ut som en supermodell, men har en grei nok utseende. Han sier VELDIG ofte at jeg er så vakker, pen og sexy. At han blir mer og mer forelska hver gang han ser det nydelige anskiktet mitt. Han sier ikke så mye om at han setter pris på foreksempel personligheten min. Ville selv sagt om meg selv at jeg er snill og søt jente. Men det hører jeg nesten aldri fra han. Er dette vanslig eller er jeg utaknemlig særing? Nja....., ikke annet enn at du er som kvinner flest; blir aldri fornøyd! Hadde han stort sett gitt deg løpende komplimenter om ditt intellekt, din humor, din EQ osv. men ikke sagt særlig mye om utseende ditt så hadde vel det skapt bekymring også. Kvinner er opptatt av utseende (sitt) og investerer ganske så mye tid og penger på det, så da er det vel all grunn til å være happy og takknemlig dersom man er så heldig å finne en mann som både verdsetter det og ikke minst sier det - eller hur? Endret 17. mars 2010 av Gorgonzola
I Grosny Skrevet 18. mars 2010 #5 Skrevet 18. mars 2010 Ser liksom ikke ut som en supermodell, men har en grei nok utseende. Han sier VELDIG ofte at jeg er så vakker, pen og sexy. At han blir mer og mer forelska hver gang han ser det nydelige anskiktet mitt. Han sier ikke så mye om at han setter pris på foreksempel personligheten min. Ville selv sagt om meg selv at jeg er snill og søt jente. Men det hører jeg nesten aldri fra han. Er dette vanslig eller er jeg utaknemlig særing? Nå er jo supermodeller ofte litt for magre da. Min kjære er også vakker, og jeg gir henne de aller fleste komplimentene for utseendet. Allikevel så er jeg mer imponert av hennes godhet, klokskap og personlighet.
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har spurt kjæresten min om dette. Han sier at jeg er søt, pen, sexy osv. men mitt selvbilde har automatsperre for at dette kan være troverdig. En ting jeg har lært er at mannfolk er visuelle, og hvis de synes kjæresten sin er pen å se på, er det det hun er - uansett hva hun synes om seg selv. De ser og føler på en annen måte enn oss jenter tror jeg. Han sa ihvertfall til meg at han liker å se på meg, og sa det gjerne. Så er det opp til meg å regulere hvordan jeg skal reagere på det han sier. For at han er glad i meg er jeg ikke i tvil om, hvis det bare var utseendet ville vi nok ikke vært sammen særlig lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå