Gjest green tea Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Gut do og jente do. Jeg synes det strengt tatt unødvendig og skille de to. Det er noe helt annet med garderober.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Da har du ikke vært inne på et offentlig guttetoalett (ofte nok). Noen er mer uhygenisk og ekkel enn en kloakk.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 jeg ser poenget ditt, og jeg er ganske enig. Det er ikke noe poeng i å ha adskilte doer når båsene uansett er adskilt. Det eneste jeg kan komme på av grunn til å ha adskilt do er pissoarene... mannfolkene har vel prestasjonsangst nok onm ikke de skal bli beglodd av kvinnfolk også. :gjeiper: Pissoarene pleier jo å være litt mer offentlige enn dobåsene; de er som regel plassert rett ved siden av vasken. Men én fordel er det, en ganske stor fordel også: GUTTEDASSER STINKER!!! Jeg er sjeleglad for at jeg ikke trenger gå inn der, inn på det klisne ekle gulvet og kjenne den liflige eimen av gammel urin leke i neseborene.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 Kvinner står gjerne å okkuperer speilet, ikke alle båser er såpass isolert at en syking ikke kan titte over og inn i båsen.. Jeg ser ikke hvorfor de IKKE skal være adskilt.
Gjest Maxtor Skrevet 17. mars 2010 #5 Skrevet 17. mars 2010 og tro meg...guttene vil nok helst slippe å se mens blodflekker utover doen også...*grøsse*
Gjest green tea Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Nå snaker jeg helst om toaletter med et do. Når det kommer til mens flekker på doen så burde det være normalt tørke det vekk etter seg. Synes også burde verre anti bakteriell engang kluter på doene.
Gjest Maxtor Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Hva folk burde, og hva folk -gjør-...For oss som har levd mer enn ett par år, vet at de to ikke alltids henger sammen. Folk er ekle =D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå