Gå til innhold

Livets begynnelse og fremtiden

mysan

Anbefalte innlegg

Neida, jeg skjønner deg alldeles utmerket, og jeg ville antakelig ha tenkt det samme... men muligens uten å påpeke fordi jeg jo ville forstått det. Og det gjorde jo du også. Jeg gidder ikke spikke fliser bare for å spikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker
  mysan skrev (På 16.3.2010 den 20.59):

Så nettopp et program på National Geographic som viste hvordan forskere forskjellige steder her på kloden, forsøker og skape liv slik de mener det må ha oppstått i tidenes morgen.

Jeg tviler ikke på at de klarer det innen forholdsvis kort tid, men hva blir så det neste? Når de har løst livets gåte, vil de da hive seg rundt å forsøke og skape universer med bakgrunn i det de vet om universets opprinnelse og begynnelse?

Vips var mennesket gud?

Tror ingen mennesker kan skape liv. De kan kun skape noe ved å bruke noe som allerede eksisterer. dessuten har vitenskapsmenn prøvd dette lenge....men ingen suksess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann
  mysan skrev (På 16.3.2010 den 20.59):

Så nettopp et program på National Geographic som viste hvordan forskere forskjellige steder her på kloden, forsøker og skape liv slik de mener det må ha oppstått i tidenes morgen.

Jeg tviler ikke på at de klarer det innen forholdsvis kort tid, men hva blir så det neste? Når de har løst livets gåte, vil de da hive seg rundt å forsøke og skape universer med bakgrunn i det de vet om universets opprinnelse og begynnelse?

Vips var mennesket gud?

Menneskene ER Gud! Vi trenger bare litt mer kunnskap om DNA og genetikk. Når vi har full kontroll på det, og den menneskelige kjemi, da kan vi konstruere supermennesker og bli usannsynlig smarte og sterke. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg på fremtidige generasjoners vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

brutal_mann skrev (På 27.6.2010 den 17.08):

Menneskene ER Gud! Vi trenger bare litt mer kunnskap om DNA og genetikk. Når vi har full kontroll på det, og den menneskelige kjemi, da kan vi konstruere supermennesker og bli usannsynlig smarte og sterke. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg på fremtidige generasjoners vegne.

Håper det ikke skjer i min levetid. Det kommer til å være jævlig kjipt å være en foreldet versjon av rasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...