Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi får en gutt på besøk i påskeuka. Vi har selv en jente på 17, og vi kjenner ikke gutten noe særlig. Har noen her inne tips til hva vi kan finne på, så ikke de skal kjede seg. Noe de kan gjøre sammen (jeg betaler) og noe vi sammen kan gjøre. Vi bor kort vei fra Oslo.

Jeg er litt bekymret for at det skal bli litt "kleint" for oss alle iom at vi ikke kjenner hverandre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, at jeg ikke tenkte på det.

Tusen takk, Gjest!

Skrevet

Klassikere som bowling, kino, kanskje en tur på peppes eller noe? Det er så greit med mat, for da kan man bare stappe munnen full hvis man ikke har noe å si :fnise:

Skrevet
Klassikere som bowling, kino, kanskje en tur på peppes eller noe? Det er så greit med mat, for da kan man bare stappe munnen full hvis man ikke har noe å si :fnise:

Det er det jeg gruer meg litt til. Samtalene som stopper litt opp. Han er faktisk veldig fresk og munter, men alikevel er det mange dager, når vi ikke kjenner hverandre. Han er heller ikke norsk (dansk), så jeg håper teksting på tv/kino går greit.

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med å låne skiutstyr til ham og ta en tur i skibakken eller bare en tur på akebrett. Selv om de har hatt vinter med snø i Danmark blir det ikke helt det samme som i Norge.

Ang. teksting så kan en 16-åring nok så mye engelsk at han klarer seg fint uten undertekster :)

Skrevet
Hva med å låne skiutstyr til ham og ta en tur i skibakken eller bare en tur på akebrett. Selv om de har hatt vinter med snø i Danmark blir det ikke helt det samme som i Norge.

Ang. teksting så kan en 16-åring nok så mye engelsk at han klarer seg fint uten undertekster :)

Ski har vi fått tak i. Litt bekymret for om han kommer til å knekke beina...

Så klart han kan engelsk, jeg skjønner nå at jeg bekymrer meg for mye.

Jeg har litt vondt av han, for han har mistet sin mor, og bor i fosterhjem, så derfor kommer hønemora fram i meg tror jeg.

Skrevet

Jeg vil også anbefale bowling og peppes (jeg ble bedre kjent med stemor og hennes barn på den måten hvertfall). Hva med kortspill eller eventuelt andre spill? Det er kjekt å drive med på kvelden. Dersom dere har noe TVspill så slår vel aldri det helt feil heller.

Å leie filmer kan også være kjekt.

Skrevet

Wow. Det må jeg kikke nærmere på. Tusen takk!

Gjest Gjest
Skrevet
Vi får en gutt på besøk i påskeuka. Vi har selv en jente på 17, og vi kjenner ikke gutten noe særlig. Har noen her inne tips til hva vi kan finne på, så ikke de skal kjede seg. Noe de kan gjøre sammen (jeg betaler) og noe vi sammen kan gjøre. Vi bor kort vei fra Oslo.

Jeg er litt bekymret for at det skal bli litt "kleint" for oss alle iom at vi ikke kjenner hverandre.

Ei jente på 17 og en gutt på 16 kan jo finne på masse morsomt:-)

Skrevet

Ake i korketrekkeren om den fortsatt er åpen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...