galskap Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 (endret) ja for to mnd siden traff jeg en dødsherlig gutt=) jeg kan jo si det sånn at forelskelsen kom veldig fort fra min side.. og det virket ganske gjensidig, vi var mye sammen, snakket masse når vi ikke var sammen og hadde det gøy! han fortalte da at han skulle i militæret i mars og lurte på om jeg ville vente på han når han dro. og jeg vil såklart det. han har hele tiden sagt han er litt dårlig på å vise følelser, men nå i det siste har han trukket seg en del unna, han vil ikke snakke om hva han ville gjøre med oss, hvordan han følte det med og dra osv, han klarer ikke svare når jeg spør om han vil være min eller ha meg som venn, han liker å stå som singel på de nettsidene han er, sier til meg at jeg skal gjøre som jeg vil. men så har han også sagt at hans interesse for andre damer ikke er der lenger, ga meg en rose da vi var ute sammen, fortalte meg senest på fredag at han var veldig glad i meg, men også at jeg måtte lære og lese han bedre for han var dårlig å snakke om ting og han ikke liker jeg er så seriøs hele tiden, han sier også han ikke er sjalu men han reagerer på om jeg er litt for "på" andre gutter. om det har noe å si så er sexen bra men det skjer ikke altfor ofte, fordi han sier han er ganske metta.. vi er 20 begge to. jeg er så forvirra at jeg løper ned veggen snart=( og han har dratt i militæret så jeg får ikke tatt dette med han, uansett så unngår han ting ofte.. virker litt som om han ikke har de samme følelsene eller at han er veldig usikker.. noen som vet? gjerne gutter... om det har noe å si har han ADHD.. dette ble veldig rotete:S men jeg skjønner ikkenoe.. takk.. Endret 16. mars 2010 av galskap
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå