Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei! Jeg har malt vegger hjemme hos meg selv, og hadde gråpapir på gulvet for å beskytte mot malingsøl. Dumme meg brukte en billig pakketape for å holde hjørner osv på plass. Og når jeg nå tar av gråpapiret med tapen, så sitter limet fast på laminatgulvet Hvordan kan jeg fjerne det uten å ødelegge/misfarge gulvet?
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Hei! Jeg har malt vegger hjemme hos meg selv, og hadde gråpapir på gulvet for å beskytte mot malingsøl. Dumme meg brukte en billig pakketape for å holde hjørner osv på plass. Og når jeg nå tar av gråpapiret med tapen, så sitter limet fast på laminatgulvet Hvordan kan jeg fjerne det uten å ødelegge/misfarge gulvet? Eller du kan gå på en jernvare/bensinstasjon/claes ohlson og kjøpe WD-40 Sprut litt på en klut, og den fjerner limrester helt supert.
Kvist Skrevet 17. mars 2010 #4 Skrevet 17. mars 2010 (endret) Mange typer lim fra klistremerker og tape fjernes lett med litt olje. Bare drypp litt matolje på og gni vekk limet. Vask vekk oljen med såpevann etterpå. Endret 17. mars 2010 av Kvist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå