Gjest Fast inventar - ikke_innlogget Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Ja, da er jeg blitt permittert noen timer. Jobber som lærer, innskrenkninger midt i året har gjort at jeg, med flere, nå har mistet noen timer... Det blir vanskelig å stille seg disponibel for jobbsøk da disse timene som er blitt borte ikke var på en og samme dag. Dermed har jeg f.eks bare 3 timer undervisning 2 dager i uka... Hvordan stiller det seg i forhold til dagpenger? Har jeg krav på noe? Har prøvd å titte på NVA sine sider, men finner ikke noe...Hjepl!!
Rosalie Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Du må være permittert minimum 50% av stillingen din for å ha krav på dagpenger.
Gjest TS Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Du må være permittert minimum 50% av stillingen din for å ha krav på dagpenger. Ok Takk
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Du må være permittert minimum 50% av stillingen din for å ha krav på dagpenger. Ved permittering så må vel arbeidstiden være redusert med minst 40%, ikke 50% tror jeg. Det er ved dagpenger under arbeidsløshet at kravet er 50% etter hva jeg har forstått.
Rosalie Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Ved permittering så må vel arbeidstiden være redusert med minst 40%, ikke 50% tror jeg. Det er ved dagpenger under arbeidsløshet at kravet er 50% etter hva jeg har forstått. Det har du helt rett i. http://www.nav.no/page?id=730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå