Gå til innhold

Ikke skapt for dette.

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Okei. Da sitter jeg her og skriver i forum noe jeg aldrig trodd jeg kom til å gjøre. Iallefall ikke om dette. Jeg vil begynne med å si at jeg vil ikke at dere dømmer, kun forteller meg hva jeg bør gjøre.

Jeg fikk nylig vite at samboeren min, som også er far til barnet mitt har vært utro med 2 andre damer mens jeg har vært borte på ferie. Den ene er da eksen hans, og mor til hans andre barn, som han gjentatte ganger har vært utro med før i forholdet våres. Jeg hater at han gjør det her mot meg, nå som vi akkurat har flyttet sammen og har en unge på 7 mnd. Å da han stadig sier han skal forandre seg.

Men uansett så virker det som om jeg aldrig kommer meg vekk. Jeg er for avhenging av han på en eller annen måte. Idag skulle jeg dra vekk å sove hos ei venninne, kom hjem for 20 min siden fordi jeg ikke klarte være borte. Selv om han ikke er her. Jeg trenger han, jeg må ha han. Men jeg vil ikke ha han.

HJELP :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han vil sannsynligvis fortsette med denne adferden også i fremtiden. Ønsker du det? Føler du ikke at noe av intimiten er borte når han har hatt andre?? Det beste du kan gjøre for deg selv og barnet ditt er å sette foten kraftig ned og komme deg vekk fra han. Utroskap er faktisk psykisk mishandling. Han tar fra deg følelsene dine, verdigheten og mister også respekten for deg hvis du finner deg i dette. Sånn skal ikke ett godt forhold være..... Lykke til!

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet
Han vil sannsynligvis fortsette med denne adferden også i fremtiden. Ønsker du det? Føler du ikke at noe av intimiten er borte når han har hatt andre?? Det beste du kan gjøre for deg selv og barnet ditt er å sette foten kraftig ned og komme deg vekk fra han. Utroskap er faktisk psykisk mishandling. Han tar fra deg følelsene dine, verdigheten og mister også respekten for deg hvis du finner deg i dette. Sånn skal ikke ett godt forhold være..... Lykke til!

Tusen takk for svar! Jeg har lyst å komme meg unna. Men jeg klarer det aldrig. Er vanskelig å finne seg en leilighet, å det tar tid, å da har aldrig rukket å bli "bra" igjen. Jeg har ikke vært veldig lykkelig med denne mannen på en god stund. Men for meg så ser jeg ingen utvei.

Skrevet

Har du ikke foreldre som kan hjelpe deg? Du kan jo leie en leilighet også, mange som gjør det i perioder. Kanskje du burde få en time hos familievernkontoret for å snakke med noen der. De kan gi deg mange verdifulle råd og tips. Du klarer dette!!!

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet
Har du ikke foreldre som kan hjelpe deg? Du kan jo leie en leilighet også, mange som gjør det i perioder. Kanskje du burde få en time hos familievernkontoret for å snakke med noen der. De kan gi deg mange verdifulle råd og tips. Du klarer dette!!!

Joda, men det er så vanskelig å finne noe til leie i dette lille hølet! Mor er død, far har verken tid eller råd til meg og en unge. Flytter jeg til min far, så mister jeg trygdene mine jeg har. Tusen takk for tips!

Skrevet

Men må du bo i det "lille hølet" a??? Går an å flytte til en større plass også. Men ta kontakt med familiekontoret først du... For en sånn mann fortjener du ikke, og barnet fortjener heller ikke en far som dette. Sett deg små mål, og gjennomfør dem. Du klarer dette hvis du virkelig vil dette og jobber mot det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...