Gjest starligt Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 noen som har dere og som kan dele erfaringer?
feuerstein Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Har E55, som med unntak av tastaturet er samme telefonen. Har en kollega med E52, han er storfornøyd, spesielt med batteriet som med hans beskjedne ringing "aldri" trenger å lades. E52/55 lever opp til alle forventninger for en Nokia E-serie: Bra batteri, bra byggekvalitet, bra tastatur, masse kjekke funksjoner og et sørgelig kamera. Hvis kamerakvalitet er viktig for deg, kjøp noe annet! Hvis kamera ikke er så nøye finnes det knapt en bedre telefon enn E52/55 i sin prisklasse.
Gjest Gjest_nedfall_* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Har E55, som med unntak av tastaturet er samme telefonen. Har en kollega med E52, han er storfornøyd, spesielt med batteriet som med hans beskjedne ringing "aldri" trenger å lades. E52/55 lever opp til alle forventninger for en Nokia E-serie: Bra batteri, bra byggekvalitet, bra tastatur, masse kjekke funksjoner og et sørgelig kamera. Hvis kamerakvalitet er viktig for deg, kjøp noe annet! Hvis kamera ikke er så nøye finnes det knapt en bedre telefon enn E52/55 i sin prisklasse. Iflg han her, er ikke byggekvaliteten så allverdens.. ? Kanskje det er planting av desinformasjon fra Sony Ericsson ?
feuerstein Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har lest om løse deksler på 52/55, men de to jeg har håndtert har vært absolutt dønn solide (i likhet med E50 og 51, som jeg har herjet med i årevis), og ser mange tester der det ikke bemerkes problemer. Ikke vet jeg hva som ligger bak. Er forsåvidt en kjent sak at både biler og laptoper kan ha litt frynsete kvalitet på de første som kommer av produksjonslinjen, kanskje det samme gjelder telefoner?
Gjest starligt Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 sånn tenker jeg åsså at det kan være med mobiler som data osv. jeg er veldig forsiktig med mobiler.etter et års bruk har jeg så å si ingen riper på displayet for jeg behandler de kjempebra,putter de ikke i lommer med andre ting osv. radio er neppe noe jeg kommer til o gbruke. men hatt sony tlf det siste året og kan ikke si jeg har vært storfornøyd i det hele tatt.
Max Magnus Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har hatt E52 siden den kom til Norge. Ikke voldsomt positiv til den. Mine erfaringer er at den er som alle andre profftelefoner fra Nokia - trege! - Displayet henger relativt ofte - Tunge program laster tregt - Epostprogrammet er et hån mot oss som faktisk bruker epost til daglig - Usannsynlig lite internminne (60 MB) - Håpløst dårlig kamera (som alle andre profftelefoner) + Veldig god batteritid + God mikrofon + Gratis GPS med kjøreanvisning (den har også A-GPS som koster penger, men det kan du skru av) + Gode taster (min knirker ikke i det hele tatt med levetidstidtaker på 7:35 og ca 500 sms pr mnd)
starligt Skrevet 26. mars 2010 #7 Skrevet 26. mars 2010 kjøpte den for en uke siden.den er laga i januar fant vi ut på nettet. men ikke no missfornøyd med den.batteriet holder til mellom 5 og 6 timers taletid. er rask i menyene.god filming på dagtid.kameraet åsså er ikke gærent i dagslys. var mye og sette seg inn i.men så har vi lagt noen av programmene eller hva jeg skal kalle det et annetsted på mobilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå