Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å glede meg skikkelig til påskeferien, og særlig til alle romanene jeg har planer om å lese! Siden det er påske står selvfølgelig krim høyt på lista, og den boka jeg gleder meg aller mest til å lese er Hypnotisøren av Lars Kepler!

Hva gleder du deg mest til å lese i påsken? :):popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to bøker som jeg holder på å lese. Håper jeg blir ferdig med dem i påsken. Snømannen er den ene og Elsk, spis og lev er den andre boka. Også skal jeg begynne på eclipse boka. Gledet meg til det lenge!

Skrevet

Gutten i kofferten av Lene Kaaberbøl og Agnete Friis gleder jeg meg til, håper jeg får den til påske. Ellers skal jeg lese Hvite Netter av Ann Cleeves.

Til dere som ikke har bestemt dere vil jeg anbefale Johan Theorins bøker, de er veldig spennende og passer godt til hyttepåske ;)

Skrevet (endret)

Jeg har store forhåpninger om å lese Postcard Killers av Liza Marklund i påsken. Står som nr 1 på ventelisten på biblioteket og håper virkelig at jeg får den innen påskeferien.

Endret av Havfrua
Skrevet

Jeg skal tilbake til klassikerene og lese Agatha Christie om igjen.

Har lest noen nyere krimbøker de siste ukene, men foretrekker Christie til påsken.

Skrevet

Leser vanligvis bare krim, men nå har jeg begynt på drageløperen, så skal vel fortsette med den gjennom påsken. Blir en litt "omvendt" påske :tongue: men boken er helt fantastisk hittil og gleder meg til å lese resten :)

Skrevet

Isprinsessen og/eller Predikanten av Camilla Läckberg :)

Skrevet

Burde kanskje investert i Panserhjerte til påsken :) På tide å få lest den snart, men må bare gjøre meg ferdig med wallander-serien.

Skrevet

Ja, Panserhjerte står også på leselista mi til ferien! :)

Skrevet

Jeg vil først og fremst lese "Håndtering av udøde" (John Ajvide Lindqvist). Med i hyttebagasjen blir nok også:

Jonas (Bjørneboe)

Illusjonenes bok (Paul Auster)

Norwegian Wood (Haruki Murakami)

Kjenner jeg meg selv rett så blir det sikkert et par tre bøker til, for sikkerhets skyld :P

Skrevet

Har planer om å lese Fyrvokteren av Camilla Läckberg i påsken, men er på en Harry Hole- avhengighet, så det er mulig jeg ikke klarer å legge fra meg Sorgenfri og Rødstrupe :fnise:

Anbefaler de som ikke har lest Panserhjerte å lese denne i påsken, passer i hvert fall godt på hytta :)

Skrevet

Jeg håper jeg får Jasper Fforde sin nyeste; Shades of Grey i posten før påskeferien.

Er storfan av Thursday Next-serien.

Viss ikke, tror jeg jeg skal lese Fuglane av Vesaas.

Skrevet

Leste Snømannen i fjor påske, så da blir det vel Panserhjerte i år :)

Ellers tenkte jeg å lese Vidunderbarn av Roy Jacobsen, og kanskje begynne på Knausgård. Må dessverre lese pensum i påsken også, så det spørs vel hvor mye jeg rekker...

Skrevet

Jeg gledet meg til å lese Tilbake til Riverton, men her inne var det så mye inspirasjon til Krim at kan hende det blir det i stedet;)

Skrevet

har ikke ferie da, men jeg har lydboken Interwiev with a vampire, den er fin, men filmen er bedre...

Er ikke ferdig med den ennå da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...