kickchic Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt katten miss? (bamsen) Har vært overalt, men ingen har.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Katten heter visstnok Jess på engelsk, og bamsen selges på eBay http://cgi.ebay.com/JESS-THE-CAT-POSTMAN-P...=item3efde49f6a
kickchic Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 16. mars 2010 Var inne på ebay å kikket,men er ingen garanti for at jeg får kjøpt noe. Siden det er auksjon. Ikke er det fastpris heller Ingen internett butikk?
kickchic Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2010 Var inne på ebay å kikket,men er ingen garanti for at jeg får kjøpt noe. Siden det er auksjon. Ikke er det fastpris heller Ingen internett butikk? man kan jo få fingerstumper av å sitte å vente på slike auksjoner å når man tror man har auksjonen i boks så kommer det jaggu en å byr over i siste liten.. å da han man sittet å fulgt med i fler timer for ingen nytte.. så da var det "på`n igjen"
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 http://cgi.ebay.co.uk/POSTMAN-PAT-JESS-THE...=item335985face Der er det en buy-it-now annonse. Kan du ikke bare legge inn et bud da? Det er jo verdt et forsøk.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 man kan jo få fingerstumper av å sitte å vente på slike auksjoner å når man tror man har auksjonen i boks så kommer det jaggu en å byr over i siste liten.. å da han man sittet å fulgt med i fler timer for ingen nytte.. så da var det "på`n igjen" Da setter du bare eBay til å by automatisk. Du setter en makspris, men det kan godt være du får den for mindre om ikke noen byr over deg.
kickchic Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 16. mars 2010 Jeg vil ha en som sitter :gjeiper: Burde kansje ha vært mer spesifikk.. Men takker for svar Legger inn et bud jeg da. Det er jo hvertfall en bamse =) En bamse er bedre enn ingen
kickchic Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2010 Da setter du bare eBay til å by automatisk. Du setter en makspris, men det kan godt være du får den for mindre om ikke noen byr over deg. Jaggu Det skal jeg jammen gjøre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå