Gjest Lill Katrin Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei. Vi er 2 jenter på 18 år som planlegger å dra til syden i sommerferien. Vi har vært på noen reisebyrå å spurt om hjelp, men er veldig usikkre. Det vi leter etter er en plass der det er mye valgmuligheter av aktiviteter. F.eks vannscooter, dykking, parasailing eller tubing. Behøver ikke være alt dette på ett sted, bare at det er aktivteter man kan gjøre. Vi vil være med på alt. Håper på flest mulig forslag. Hilsen Lill Katrin
Virvel Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 (endret) De tingene du nevner har det vært flust av på alle charterdestinasjoner jeg har vært. Null problem. Det charterstedet jeg har vært mest fornøyd med er Praia da Rocha på Algarvekysten. Veldig rent og ryddig. Da jeg var på din alder var jeg i Bulgaria (Golden Sands), og syntes det var helt topp, men vi styrte bevisst unna de typiske ungdomshotellene (de som reklamerer med "Beach&Boogie" osv) med mye fyll og bråk. Endret 16. mars 2010 av Virvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå