Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Patrick
Skrevet

Jeg lurer på hvorfor så mange av dere absolutt må poengtere at "vi ikke skal ha sex" når dere er på vei hjem sammmen med en gutt, når dere vet like godt som oss at dere kommer til å ligge med beina i været om en kort stund.

Er det bare en ryggmargsrefleks? Tenker dere over det selv? Tror dere på det selv?

Kort sagt - hva er greia?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

For at jeg ikke kommer til å ha sex ;)

Klining og klåing, gjerne det. Men sex har jeg aldri med tilfeldige personer.

Men hvorfor endel sier det når de bare vil spille kostbar er et like stort mysterium for meg som for deg. Tror heller ikke det hjelper på den misopfattelsen enkelte menn ser ut til å ha om at et nei er ikke et nei, det er et kanskje.

Gjest Løstøs
Skrevet

Kanskje fordi har en oppfattelse av at det lønner seg å vente med sex til man har møttes flere ganger? Har selv ei venninne som praktiserer dette, altså blir med gutten hjem for å vise at hun er interessert liksom, men blir ikke noe sex. Hun mener det funker, at guttene da blir interessert i noe varig. Har vel noe med at mystikken og spenningen blir bevart, og gutten får jakte litt, og man framstår ikke som lett på tråden. At mange jenter som sier det ikke blir noe sex, likevel ender opp med å ta den fullt ut, er sikkert fordi de ikke klarte å gjennomføre "planen" sin, altså blir litt revet med ;)Bare en teori jeg har..

Skrevet

Når jeg har hatt med meg menn hjem fra byen, så sier jeg aldri at det ikke blir sex. Det er aldri noe tema, og det blir heller aldri sex... Alt for dårlig setting det der.... Og gutta blir ikke mindre interesserte av den grunn :lur:

Gjest Dainty
Skrevet

Kanskje fordi de er redde for at gutten skal fortelle alle kompisene sine neste dag at "hun var ikke noe problem å få i seng, hun var jo så billig at hun sa ja med en gang" ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Bitter eller? Ser du har akkurat det samme spørsmålet på diskusjon.no

Gjest Patrick
Skrevet
Bitter eller? Ser du har akkurat det samme spørsmålet på diskusjon.no

Ja, men ble tipset til å spørre her i stedet. Hvordan tolker du det til å være "bitter"? På seg selv tror man at man kjenner andre, kanskje.

Skrevet

Er det så mange som sier "Det blir ikke noe sex" med mindre fyren er skikkelig påtrengende og klåfingra og omtrent er i ferd med å rive klærne av jenta?

Føler det høres litt teit ut å bare nevne det helt uten videre mens fyren følger jenta hjem eller til buss/taxi.

Er jo ikke alle gutter som tenker "ikveld blir det noe på meg!" hver gang de treffer ei jente.

Gjest Onsdagsgjest
Skrevet
Jeg lurer på hvorfor så mange av dere absolutt må poengtere at "vi ikke skal ha sex" når dere er på vei hjem sammmen med en gutt, når dere vet like godt som oss at dere kommer til å ligge med beina i været om en kort stund.

Er det bare en ryggmargsrefleks? Tenker dere over det selv? Tror dere på det selv?

Kort sagt - hva er greia?

For at du ikke skal ha noen forventninger.. Fordi man vil frabe seg at man "lovte" noe i at man tok deg med hjem..

Når man da sier ifra på forhånd.. har man gardert seg :fnise:

Vil man ikke, har man sagt ifra.

Vil man ikke.. vellll.. da er jo dere gutter alltid løse & klare :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...