Gjest ts Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Hei, for ca. en måned siden var jeg på Mary Kay party. Der fikk jeg prøve timewise produktene: 3-in-1 cleanser og moisturizeren. Huden ble så glatt og myk så bestemte meg for å kjøpe dette produktet. Jeg har nå brukt cleanseren og kremen i ca. 3 uker. Det eneste jeg har oppnåd med produktene er at jeg får sykt mye kviser/urenhet i ansiktet. Dette har jeg aldri vært plaget med før! Er veldig skuffet siden jeg brukte 975 kr på produktene.. Hun som var hudpleiekonsulent mente også at vi måtte begynne å ta vare på huden fra 20års alderen, jeg er 21år - er det da rett at jeg skal begynne med age-fightning?? Jeg har fra tidligere av fått noen kviser og urenheter ved overgang av forskjellige merker osv. Men ikke sånn som dette. Er det meningen at jeg skal prøve kremene en stund til så huden min venner seg til kremen eller hva ? Jeg ble også fortalt at jeg hadde normal hudtype..
Jade Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 ring til konsulenten din. Hun vet det sikkert! Hvis det ikke skal være slik, og du dermed er misfornøyd, så kan du få pengene tilbake.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 At det går ann å bruke et produkt som skal være 3 -1 må vell være umuligt..... du kan vell ikke rense OG tone /fukte med samme produktet? Nei du må a hudpleie meg glykolsyre for å få pen hu. vis du ikke har råd til fex MD formulations /exuviance . kjøp en serie som heter ALPHA HYDROX. billig på e-bay og hos de selv.
Gjest Vill& Vakker Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Det jeg har hørt om Mary Kay er at hudpleiproduktene inneholder mye mineralolje og lite aktive ingredienser. Mineraloljen gjør blant annet at huden føles veldig myk når man påfører produktene, men på lang sikt kan dette medføre uren hud da mineraloljen legger seg som en hinne utenpå huden og tetter igjen porene. Mary Kay produktene er i tilegg dyre, men inneholder mye billige fyllstoff.. Sats på produkter som decleor, guinot, dermalogica etc etc.. Får kjøpt skikkelige produkter til en grei pris dersom man bestiller på nett. Sjekk ut disse sidene: http://www.jerseybeautycompany.co.uk/ http://www.jerseybeauty.co.uk/cat/cleanser...xfoliators.html http://www.feelunique.com/ http://www.cheapsmells.com/
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Eg har prøvd akkurat dei samme produkta som deg i det siste (berre at eg kjøpte dei for under 100 lappen på ebay..), og huda blir mjuk, ja. Men synest ikkje dei gjer så mykje anna liksom.. Huda blir ikkje noko reinare.. porene er like tilstoppa og store, og i det siste er eg også byrja å få tørre flekkar i fjeset som eg aldri har hatt før!! I starten fekk eg og ein del ureinhetar som ville ut, men det har eg ikkje lenger no. Vurderar å prøve noko anna. Kanskje peeling kvar dag blir for tøfft for mi fuktfattige hud. Eg har også lurt på dette med alderen, sidan eg berre er 26 (har høyrt at man ikkje skal vere for ung når man begynner på anti-rynkekremar og slikt), men desse produkta er visst berre forebyggande, og visstnok trygge å bruke.... (men er likevel ikkje overbevist..)
Gjest Gjest_Hei!_* Skrevet 17. mars 2010 #6 Skrevet 17. mars 2010 Jeg sier bare en ting......nemlig NUSKIN! Sjekk det opp!
Ping! Skrevet 17. mars 2010 #7 Skrevet 17. mars 2010 Aldri fall for 3-i-1 produkter. De fleste av de har også små skrubbekorn siden produktet skal rense, exfoliere og tone. Exfoliering hver dag med korn er ikke noe noen burde bruke, det vil overstimulere huden til galskap. Det fikk jeg fint oppleve selv som 14 åring. Om du har fått masse kviser er det høyst sannsynlig en reaksjon. Det kan og hende huden din har fått litt sjokk av å gå fra ingenting til mye, men anbefaler ikke å fortsette med Mary Kay i håp om at huden vil like produktene til slutt. Som andre sier, de inneholder mineraloljer, silikon og andre billige fyllstoffer. Svindel spør du meg. Se om du klarer å få noe penger tilbake fra konsulenten siden du har reagert negativt på produktene. Er jo lov å prøve seg
Vulpes Skrevet 17. mars 2010 #8 Skrevet 17. mars 2010 Jeg har hørt mye negativt om 3-in-1 produkter, og jeg tror dessuten ikke at hudpleieseriene til Mary Kay er det beste av det beste. Var jeg deg ville jeg gått for et skikkelig hudpleiemerke i stedet, slike merker som f.eks. hudpleiesalonger bruker. At det går ann å bruke et produkt som skal være 3 -1 må vell være umuligt..... du kan vell ikke rense OG tone /fukte med samme produktet? Nei du må a hudpleie meg glykolsyre for å få pen hu. vis du ikke har råd til fex MD formulations /exuviance . kjøp en serie som heter ALPHA HYDROX. billig på e-bay og hos de selv. Det stemmer vel ikke... Det er da fullstendig mulig å få fin hud med produkter uten syrer og. Hva som fungerer best varierer fra person til person.
retroxx Skrevet 18. mars 2010 #9 Skrevet 18. mars 2010 Jeg har også vært på Mary Kay party. Begge gangene ble jeg skuffet og skeptisk over hva konsulentene fortalte meg. når di begynner med å fortelle at hvis man ikke renser huden bla bla så vil det komme 5 nye lag me døde hudceller og etter dette 5 nye BULLSHIT! En annen ting er at de har ikke peiling på hva de selger. De skrøyter over at ALLE produktene er olje og parfyme frie, mn så bler jeg opp i katalogen og finner en nattkrem som blir introdisert me at den inneholder pleiende mineralolje!! mineralolje er et avfallstoff fra oljeindustrien som er så billig at de bruker det i produktene for at det skal føles ut som at det er bra for huden, legger seg som en barriere og tilstopper porene. Prøvde den microdermabration skrubben, svei som faen på huden, da sa konsulenten at "ja, mn da bruker du den bare en gang i uken". Jeg har sensitiv hud og kan så vidt bruke peeling me korn i før det begynner å svi. de bare gjetter seg fram til konklusjoner!! For min del er det bare hudpleiere som får lov til å ta beslutninger om min hud og hvilke produkter jeg skal bruke. Jeg holder meg til Dermalogica og Decleor. Ikke la dere lure til å kjøbe Mary Kay produktene til en så stoooort penge. microdemabrationssettet som du kjøper for 800 kroner, har konsulenten kjøpt inn for ca 200-300 kroner, di bestemmer prisene selv, alt etter hvor mye de vil selge for, alstå produktet er ikke verdt 800 kroner!! Mineralpuddere koster 500 kroner, kjøpes inn for 150 kroner. Nå som jeg har slengt så mye dritt om mary Kay kan jeg si at disse meningene har jeg kun og hudpleien. håndkremen synes jeg er dødsgod og noe av sminken er veldig bra, mn overprist! så hvis du liker mary kay anbefaler jeg å kjøpe på finn eller e-bay=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå