Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Er det vondere å ha sex da man har mensen? eller har det ingenting å si?
Gjest Gjest_tante_* Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Ikke vondt, men kan være klinete! Du kan kjøpe små skumgummisvamper som puttes inn, det fungerer greit, og sparer mye vask
Caramello Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Det er ikke vondt, det kan bare bli litt blodig og ekkelt. Er jo uansett ikke mye blod som kommer.
Stinelin Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Hm, skeptisk til svamper.. Jeg blir ofte litt øm, og tåler dårlig hard støting når jeg har mensen, men ellers går det greit. Vi er skjønt enige om at litt klin er helt ufarlig Endret 17. mars 2010 av Stinelin
memorie Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Jeg bruker mooncup når jeg har mensen, og vi har sex mens den er inni (ikke spør hvordan det fungerer, for det har jeg lurt mye på selv) Jeg merker ikke noe til den, mannne kan kjenne den viss han støter helt oppi. Men jeg er ikke spesielt øm "nedi der" når jeg har mensen da. Dersom det er ømheten som er problemet, må du nesten vurdere selv om det er greit å "overse" mens du har deg
Gjest Iah Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Jeg synes samleie er smertefullt under mensen. Derfor dropper jeg det og har sex på andre måter de dagene det gjelder.
bubbissa Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Jeg bruker mooncup når jeg har mensen, og vi har sex mens den er inni (ikke spør hvordan det fungerer, for det har jeg lurt mye på selv) Jeg merker ikke noe til den, mannne kan kjenne den viss han støter helt oppi. Mooncup skal jo sitte som et vakuum like innenfor skjedeåpningen, så jeg fatter ikke hvordan du kan ha sex da. Må jo være utrolig vanskelig å få den ut når den er presset langt opp i skjeden. Usj. Ta den heller ut og legg et håndkle i senga
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Mooncup skal jo sitte som et vakuum like innenfor skjedeåpningen, så jeg fatter ikke hvordan du kan ha sex da. Må jo være utrolig vanskelig å få den ut når den er presset langt opp i skjeden. Usj. Ta den heller ut og legg et håndkle i senga Hvorfor det om det fungerer for henne? :klø: (At det vil være lite lurt for de fleste pga at den kan bli vanskelig å få ut igjen er så, men om hun har gode erfaringer med det er det liten sjanse for at det endrer seg)
bubbissa Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Hvorfor det om det fungerer for henne? :klø: (At det vil være lite lurt for de fleste pga at den kan bli vanskelig å få ut igjen er så, men om hun har gode erfaringer med det er det liten sjanse for at det endrer seg) For all del, men jeg tenker det må være ganske ubehagelig, og kanskje skadelig? Den er jo mye større enn en tampong, og ikke laget for å ha inne når man har sex.
Gjest Skrevet 17. mars 2010 #10 Skrevet 17. mars 2010 Vondt? Nei, ikke for meg hvertfall. Syntes det er utrolig mye mer deilig å ha sex når jeg først har mensen. Føler så utrolig mye mer og er gjerne mer kåt også i de periodene.
Gjest Gjest Skrevet 17. mars 2010 #12 Skrevet 17. mars 2010 Er det vanlig å ha sex når man har mensen? Synes det bare lukter vondt og er blodig jeg.. Trodde at det var mest vanlig å IKKE ha sex disse dagene.. eller??
Gjest Elijah Skrevet 17. mars 2010 #13 Skrevet 17. mars 2010 Jeg kjenner til en jente som var notorisk utro mot sin partner når hun hadde mensen fordi han ikke var villig til å kjøre brannbil. Hun ordnet seg like greit en partner på siden som ikke så på dette som et nevneverdig problem Personlig har jeg ikke hatt sex med en menstruerende dame enda, men om damen min tar initiativet og er komfortabel med det så ser jeg ingen problemer med det
Gjest Gjest_siv_* Skrevet 17. mars 2010 #14 Skrevet 17. mars 2010 Jeg kjenner til en jente som var notorisk utro mot sin partner når hun hadde mensen fordi han ikke var villig til å kjøre brannbil. Håper hun liker det varmt i det hinsidige!
Gjest gjest Skrevet 17. mars 2010 #15 Skrevet 17. mars 2010 Vi gjør det som regel. Det er litt avhengig av humøret til dama mi ( om hun er sliten eller om det er de første par dagene i mensen hennes ). "Lysten" hennes i tilstede selv under mensen. Vil tro at dette varierer veldig fra par til par. Som mann har jeg absolutt ingen problemer med om det er litt "rødfarge" - det er jo like mye dama mi for det, og jeg elsker henne like mye selv om hun har mensen! Kanskje er vi heldige som har det slik... hva vet jeg :rødme: Da er det er verre med PMS dagene, i hvertfall i vårt tilfelle! Da ligger jeg lavt i terrenget... bokstavelig talt!!!
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mars 2010 #16 Skrevet 18. mars 2010 Ikke noe problem for dama og meg. Lysten hennes kan variere (selvsagt), men det gjør absolutt ingenting at det er litt blod - Vi synes begge det er digg! Samtidig kan det hjelpe på plagene hun har som følge av mensen. Er dere begge fortrolige med å ha sex under perioden hun han mensen er det bare å kjøre på. Men det er noe dere burde snakke om i forkant. Kommunikasjon er en tykk rød tråd i alle forhold.
~Maja~ Skrevet 19. mars 2010 #17 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er ekstremt øm når jeg har mensen og det gjør forderdelig vondt. Derfor holder vi oss unna de få dagene det står på som verst. Tror ikke det gjør noe for mannen min, for han er en skikkelig pyse når det kommer til blod og gørr.
Aftensol Skrevet 19. mars 2010 #18 Skrevet 19. mars 2010 Jeg er også ofte litt øm under mensen, spesielt de første par dagene.. Men det går fint an å ha sex selvom, må bare ta det litt roligere
FantasDick Skrevet 19. mars 2010 #19 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har ikke sex de (ca.) 2 første dagene, da blør jeg for mye synes jeg. Fra dag 3 blør jeg nesten ingenting, så da er det bare å kjøre på! Kan riktignok være litt øm, så hard støting kan være litt vondt.
Caramela Skrevet 19. mars 2010 #20 Skrevet 19. mars 2010 Det er ikke vondt, men litt ekkelt ja. Aldri i verden om jeg har sex de første dagene med mensen. Når det nærmer seg slutten av perioden derimot, kunne jeg lett tenkt meg en kjapp en i dusjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå