Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er singel og jeg har vært det i mange år. Dvs. veldig singel, ikek rota med gutter eller noe. Helt alene.

Men noe inni meg er blitt skremt fordi jeg hører og ser så mange menn som blir syke i hodet, eller som forandrer seg eller som rett og slett dreper kjæresten/kona si.

Eller som er pedofile..

jeg hter at menn ikke komemr med garantiter og jeg er redd for at jeg skal ende opp med en psyko mann. For hvem vet hvem som skjuler hva! han du er sammen med nå kan jo klikke fullstendig om du går fra han eller sier at det er slutt.

Man forandrer seg på sekundet ved et knips!

Skremmende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg er redd for det. Jeg ble veldig brent av min forrige. Han var klippen i livet mitt, før han en dag ble en helt annen og forsvant. Det gjør meg redd, for hvor mange år skal man bruke før man kan føle seg trygg på at den man er sammen med, faktisk er den man er sammen med?

Jeg har vært singel i et par år nå, og har det veldig bra med det. Det hender jeg får lyst til å kjenne de forelskelsesfølelsene igjen, men jeg er ikke klar for det enda. Og det har jeg lært meg å akseptere. Hvis jeg prøver å tvinge meg ut på markedet igjen, før jeg egentlig er klar for det, er det jo dømt til å gå galt, pluss at det ikke er realt ovenfor en potensiell partner.

Tenker at det bare må få ta den tiden det tar. En dag treffer man noen som gjør at man er villig til å ta den risken igjen. Jeg føler meg ferdig med eksen min som brant meg, men foreløpig, så skremte personlighetsendringen meg så kraftig at hjertet mitt fortsatt ligger på brannskadeavdelingen.

Skrevet
Jeg er singel og jeg har vært det i mange år. Dvs. veldig singel, ikek rota med gutter eller noe. Helt alene.

Men noe inni meg er blitt skremt fordi jeg hører og ser så mange menn som blir syke i hodet, eller som forandrer seg eller som rett og slett dreper kjæresten/kona si.

Eller som er pedofile..

jeg hter at menn ikke komemr med garantiter og jeg er redd for at jeg skal ende opp med en psyko mann. For hvem vet hvem som skjuler hva! han du er sammen med nå kan jo klikke fullstendig om du går fra han eller sier at det er slutt.

Man forandrer seg på sekundet ved et knips!

Skremmende..

Det som er skremmende er vel at det er like farlig for menn, jeg er livredd at kjæreste skal bli gal å kutte av junior for noe jeg ikke har gjort men som hun har "funnet" ut jeg har gjort uansett.

Det finnes mange gale mennesker der ute.

MOHAHA?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...