Gå til innhold

Billig og bra hotell i London(sentrum)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om ett billig og bra hotell for et kjæreste par i London sentrum?

Er ganske kjent i bayswater området..

Helst under 65 pund natten..

Takk for hjelpen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og gubben pleier å bo på Royal Norfolk Hotel på Paddington, like ved Bayswater. Vi var der nå for 6 dager siden og det kostet 69 pund natten. Gammelt og knirkete, men rent og pent. Vi trenger ikke mye, skal bare sove der og det funker flott. Er folk på plass i skranken 24 timer i døgnet også. :)

Skrevet

http://www.londonhousehotels.com/

Dette ligger i bayswater, vi betalte under 2000 for 3 stk i 3 mannsrom i 4 netter. Er et 2 stjerners hotell men nesten helt nyoppussa og gode senger. Frokosten anbefales ikke.. Starbucks på hjørnet like ved hotellet. Kan anbefales hvis du er ute etter billig hotell med OK standard:)

Skrevet

Alhambra Hotel

Blid betjening, rent, scorer høyt på Tripadvisor (et sted som forøvrig er genialt for å sjekke kvaliteten på ulike hoteller!), god frokost, ganske sentral beliggenhet.

Skrevet

Easyhotel, små hotellrom men helt ok når man bare skal bruke hotellet på å sove på. Reint og sikkert med hyggelig og hjelpsom betjening. Scorer også høyt på Tripadvisor.

Vi bodde på det nær Paddington, flott område med masse puber og spisesteder, og i gangavstand til Marble Arch/Oxford St.

Skrevet (endret)

...........

Endret av Bestee
  • 2 år senere...
Skrevet

Tune Hotels har tre hotell på ulike steder i byen. De er helt nye, har små, rene rom med kjempegode senger. Ikke frokost inkludert, men det er som regel en cafe like ved der man kan spise.

Altså helt enkelt, men fint og absolutt bra nok for en helg

Jeg har bodd der for 1000kr for 3 netter.

Skrevet

Tune Hotels har tre hotell på ulike steder i byen. De er helt nye, har små, rene rom med kjempegode senger. Ikke frokost inkludert, men det er som regel en cafe like ved der man kan spise.

Altså helt enkelt, men fint og absolutt bra nok for en helg

Jeg har bodd der for 1000kr for 3 netter.

Vi har booket på Tune Hotel Kings Cross når vi skal til London i mars. Har du bodd på dette hotellet og kan si noe om det? :)

Skrevet

Vi lå på The Cromwell i Kensington da vi var der sist, og siden vi er ganske gniene så kan jeg ikke tenke meg at det var så dyrt ;) Husker ikke helt hva vi betalte..

Et fint hotell, med små,engelske rom. Helt greit om en ikke skal bruke tiden på rommet, noe som er uaktuelt for oss når vi er i London ihvertfall :)

Ahh, nå fikk jeg lyst til å dra til London igjen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...