Gå til innhold

Til kvinnen i mitt liv...

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_ETH_*
Skrevet

Du vet selv hvem du er, og jeg vet du kommer til å lese dette. Du synes jo Kvinneguiden er minst like bra som OL, om ikke bedre. Kan jeg forstå det, nei det kan jeg ikke.

Jeg vet jeg ikke alltid er like flink å si til deg hvordan jeg føler det, siden jeg vet at du elsker meg, og du vet jeg elsker deg "glemmer" jeg kanskje den samme oppmerksomheten jeg gav deg før.

Noen ganger tenker jeg etter ordene er falt i en krangel, at ord sårer og ord gjør vondt, eller at latteren min når du forteller noe som er viktig for deg, men som jeg synes ikke er viktig også sårer.

Det er helt sikkert irriterende at jeg ikke mestrer å treffe skittentøyskurvene som du er så påpasselig med å sortere i. At jeg ikke evner å forstå at din silkebluse ikke passer sammen med min arbeidsjakke på dobbel forvask, 90 grader og trippel sentrifugering med påfølgende tørketromling og en ekstra runde på panelovnen for sikkerhetsskyld.

Av og til er jeg ikke like flink til å rydde opp etter å ha herjet med tvillingene, og det er mamma som må plukke opp, selv om du har hatt en like lang dag som meg, pluss alt det du gjør her hjemme hos oss. Jeg vet at du ikke liker at jeg i friperioder liker best av alt å gjøre alle mulige hobbyer, og at jeg burde prioritere annerledes.

Jeg tenker at jeg elsker deg fordi du lever med meg, i storm og i stille. Jeg elsker deg fordi du har verdens peneste lille nese som blir så rynkete når du blir sint, fordi du har så vakre blå øyne som ser meg når jeg har det vondt, og fordi du har en latter som setter seg i veggene når du ler med hjertet.

Du er så god i alt du gjør, og du gjør det med sjel, jeg betrakter deg noen ganger, hvordan du legger hele deg i ting du skal gjøre. Nå er det snart 8 år siden vi møttes for første gang, det har vært åtte år på godt, vondt og enda litt verre, men du har alltid vært der, og du er fortsatt her.

Jeg vet du liker det bedre når jeg koser med deg i sofaen, enn når jeg som en annen gris forsøker å nedlegge deg med min 10 pils og 4 cognac sjarm etter en sjelden fest. Eller når du hviler hodet i fanget mitt, istedet for at jeg forsøker å stikke to hender og gjerne hodet også opp under genseren din samtidig.

Det er hengivenhet.

Jeg fikk bare så lyst å skrive til deg, at jeg vet om mine feil og mangler, og at jeg sikkert kan bli bedre på mange områder, men samtidig, som du sier, vi elsker hverandre med våre feil og mangler, og ikke uten.

I dag, i dag kjenner jeg at jeg elsker deg, fordi du er, som barna sier, den besteste mammaen (og kjæresten) i heeele velden.

Jeg drar på jobb nå, ringer når jeg er fremme i natt en gang. Håper du har lest dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaw, håper dama di leser dette!! Den som hadde fått en slik skriftlig kjærlighetserklæring.. sukk! :rødme:

Gjest Gjest
Skrevet

Åh. Det der kunne vært skrevet til meg.. :sjenert: Men vi har nok vært sammen litt lenger enn 8 år.

Håper rett dame leser da! :rødme:

Skrevet

Jeg blir rørt. Skulle ønske den var til meg ..

Skrevet

SMELT :rødme: Skulle ønske jeg hadde en mann som deg...

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Veldig fint skrevet! Dere er heldig som har hverandre og som har et så godt forhold som tåler gode og onde dager!

Skrevet

søtt innlegg , MEN

øh...ønsker dere en mann som innser at han ikke skal vaske silkebluser på 90 grader men likevel gjør det? som prioriterer sine hobbyer og som overlater rydding og husarbeid til deg selv om han har hatt fridag og du har hatt een lang dag på jobb?

Gjest Gjest
Skrevet
søtt innlegg , MEN

øh...ønsker dere en mann som innser at han ikke skal vaske silkebluser på 90 grader men likevel gjør det? som prioriterer sine hobbyer og som overlater rydding og husarbeid til deg selv om han har hatt fridag og du har hatt een lang dag på jobb?

For du er hellig overbevist om at det var noe han tenkte lenge og vel over FØRST og så gjorde med vitende og vilje...?

Ahh.. nei. Sant, han lærte the hard way ETTERPÅ. Men du godtar kanskje ikke noe mindre enn PERFEKT fra dag 1?

Gjest Snart Frue
Skrevet

Nydelig! :)

Håper damen har lest dette! :)

Skrevet

Hei sure gjestepest! Det meg mente er at det er rart at han reflekterer over "feil" han gjør, men at han gir uttrykk for at han likevel fortsetter å gjøre de. Jeg har ikke nevnt noe om dag 1 eller hva mine preferanser er. :-D

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet
Hei sure gjestepest! Det meg mente er at det er rart at han reflekterer over "feil" han gjør, men at han gir uttrykk for at han likevel fortsetter å gjøre de. Jeg har ikke nevnt noe om dag 1 eller hva mine preferanser er. :-D

Ja, for ingen er perfekte vet du... Alle kunne vi vel gjort større innsats i ting, enten det er rydding eller noe annet, og dette sier han at han kunne vært flinkere på. Han nevner jo bare at han også gjør feil, og at han er glad hun elsker han likevel.

Skrevet

sukk, føler jeg må bytte mann nå, for min hadde aldri funnet på å gjort noe så romantisk!!! hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...