Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Eller er det a`la naturell som er mest vanlig? For det siste man vil ose av på en slik undersøkelse er jo sex huh..
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Jeg er som jeg pleier, barberer kun bikinilinjen ellers og gjør ikke noe annet ved en GU heller.
Puzifina Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Eller er det a`la naturell som er mest vanlig? For det siste man vil ose av på en slik undersøkelse er jo sex huh.. Hvordan bruker du å ha det til vanlig da?? GU- legen er nok vant med det meste så han/hun reagerer nok ikke på det uansett hva du gjør. Menne jeg har no vært noen ganger til GU selv og da har jeg brukt å barbere meg, men det er slik jeg vanligvis har det også. Og slik jeg føler meg mest konfortabel med
Gjest Marlo Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Hva mener du med å ose sex? Kom som du er, som du føler for, slik du er til vanlig ... Det er ingenting som sjokkerer en gynokolog...
naerin Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Eller er det a`la naturell som er mest vanlig? For det siste man vil ose av på en slik undersøkelse er jo sex huh.. For min del er det helt andre ting enn sex jeg helst vil unngå å "ose" av under en GU... Men prøver som regel bare å være ren og pen.
Kine28 Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Hehe, nei, det er vel heller slik at jeg sparer litt en stund før jeg skal på GU ... Synes jeg er litt mindre "naken" da! Helt merkelig, men men
^^Sunny^^ Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Jeg kommer slik jeg er til vanlig.. Legene har sett det meste så dem bryr seg fint lite vil jeg tro.. Ikke det enkleste å holde seg frisert nå om dagene , det er vanskelig å komme til med høvelen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå