Gjest Gjest_silje_* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Er ofte jeg er inne på nettsider(ofte interiør o.l.) der bildene vises i Adobe Flash player. Lagrer ofte bildene som inspirasjon på min data, men får det ikke til når de vises i dette. Noen som kan hjelpe meg? Har googlet litt og funnet noen oppskrifter, men skjønte ikke noe av det:-/
Facepainter Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Finnes sikkert små applikasjoner for dette, men om du har Windows 7 kan du bruke "Snipping Tool". Om du har eldre versjoner så kan du bruke Prt Scr-knappen på tastaturet, åpne Paint, og så lime det inn og markere det området du vil lagre. Tungvint, så neppe noe jeg hadde orket om jeg skulle lagre mange bilder
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Har windows 7 ja. Hvor finner jeg snipping tool?
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 jeg fant ut av det! takk for hjelpen:D
Lumê Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Er ofte jeg er inne på nettsider(ofte interiør o.l.) der bildene vises i Adobe Flash player. Lagrer ofte bildene som inspirasjon på min data, men får det ikke til når de vises i dette. Noen som kan hjelpe meg? Har googlet litt og funnet noen oppskrifter, men skjønte ikke noe av det:-/ Når folk viser bildene sine i adobe flash player så er det jo stort sett for at folk ikke skal rappe bildene. Hvorfor ikke heller lagre bildegalleriet under favoritter?
Gjest Gjest_nedfall_* Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Når folk viser bildene sine i adobe flash player så er det jo stort sett for at folk ikke skal rappe bildene. Hvorfor ikke heller lagre bildegalleriet under favoritter? Mja.. er det ikke stort sett heller fordi det skal være så jævla fancy da ? Selv kan jeg ikke fordra sider der de legger alt av bilder, og gjerne alt av tekst, inn i en sånn flæsj-sak. Gjør sidene tregere og mindre brukervennlige spør du meg. Gi meg heller en enkel side med bilder og tekst, så jeg kan finne den infoen jeg trenger NÅ, heller enn å vente ett halvår på at siden skal loade..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå