Gjest sinna Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Må bare få det ut!! Har fått god kontakt med eks igjen..vi har hengt litt som venner..han kommer med tvetydige signaler om hva han vil..først sier han at det aldri blir,så kommer han og henger med meg... Jeg har allltid vært der for han...svarer når han sender mld,lager mat...hjelper han om det er noe... Han..kan la vær å svare på mld..og så om jeg sender en mld igjen etter flere dager..og spør om noe..synes han jeg maser. Men nå er det nok!!Greit..han synes kanskje ikke jeg er bra nok..MEN,jeg vet med meg selv at jeg aldri har sagt et skevt ord til han eller behandlet han dårlig..motsatt..jeg har behandlet han FOR bra... Han får bare finne seg ei som er perfekt da..for det er ikke jeg. nå er det NOK!
Caramello Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Bra at du ikke lar deg tvinne rundt lillefingeren lengere, han fortjener deg ikke! Endret 16. mars 2010 av Jente85
Gjest dramatic Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Er det ikke bare hæærlig å lide litt i livet
Gjest sinna Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Han er mannen som jeg ønsker å bli gammel med...men hva hjelper det når han ikke vet hva han vil. Så jeg kan gi meg nå,mens jeg har litt selvrespekt igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå