Gjest Gjest_frosken_* Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Endelig! Jeg må bare si at jeg har vært singel i litt over et år nå, men for et par dager siden ble jeg sammen med ei fantasisk jente. Jeg snakked med henne litt på sukker.no, avtaltes å møtes på en fest. vi satt å sendte blikk over bordet, uten å snakke noe på mange timer. kysset henne hadet på kinnet da kvelden var omme. Har nå opplevd noen fantastiske dater med henne, og kronet det hele med å se henne i øynene og spørre om hun ville være jenta mi, hva sa henne? jo hun smilte tilbake og sa ja ! =) Så ja! det er mulig å møte den rette igjennom nettet:D jeg er så glad nå, jeg holder på å sprekke!
Hanselot Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer! Pass deg så du ikke blir sittende med hus, bil, lån og en jente full av hormoner...
juliane Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Gratulerer! Jeg traff også kjæresten min på sukker. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Ååå så romantisk! Er selv på sukker.no, og blir glad når jeg hører en sånn fin historie
Gjest anders Skrevet 18. mars 2010 #6 Skrevet 18. mars 2010 nåå:D så fint bump! viser at man kan finne lykke på disse nettstedene:)
Bentix Skrevet 18. mars 2010 #7 Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer Veldig hyggelig å høre sånne historier. Det liker jeg som sukker-bruker og håper jeg finner drømme mannen min snart ett eller annet sted :D
Vanya Skrevet 18. mars 2010 #8 Skrevet 18. mars 2010 Gratulerer så masse! Håper alt går bra for dere videre. Fant mannen i mitt liv via nettet jeg også. Så takk til en viss nettside.
Gjest Gjest Skrevet 19. mars 2010 #9 Skrevet 19. mars 2010 så bra. Jeg traff også min kjæreste på sukker. Og vi har vært sammen i snart et år og samboere i 8 mnd
Bringebærjenta Skrevet 19. mars 2010 #10 Skrevet 19. mars 2010 Jeg traff min kjære på sukker Så jeg er evig glad for at jeg registrerte meg der :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. mars 2010 #11 Skrevet 19. mars 2010 Hyggelig å høre at det er så mange som har funnet sin kjære på sukker.no Var dere medlemmer der lenge, fær dere fant den rette?
momo Skrevet 19. mars 2010 #12 Skrevet 19. mars 2010 Jeg kan vel halveis takke sukker for min kjæreste jeg og. For min venninne møtte en type på sukker som hun data en stund, og han hadde jo en kjekk singel kompis som lurte på om hun hadde noen single venninner, så da ble det til att han og jeg data og ble kjærster. De ble desverre ikke kjærster da.
juliane Skrevet 19. mars 2010 #13 Skrevet 19. mars 2010 Hyggelig å høre at det er så mange som har funnet sin kjære på sukker.no Var dere medlemmer der lenge, fær dere fant den rette? Jeg hadde utrolig flaks der inne, tok bare tre uker fra jeg registrerte meg til jeg fikk første mail fra kjæresten min. For å være helt ærlig meldte jeg meg inn en fyllesyk søndag når jeg følte meg litt ensom, og var egentlig ikke ute etter noen kjæreste - bare litt tidsfordriv og noen komplimenter. Skrev litt med en fyr de første dagene, men det utviklet seg til en skrivekonkurranse der det var om å gjøre å være morsommere og mer sarkastisk enn den andre, så det dabbet fort av. Senere skrev jeg ikke med noen andre, var bare innom og sjekket meldingene mine og avviste høflig de som hadde skrevet mail til meg utfra noe jeg hadde skrevet i profilen min. (De som enten bare skrev "hei! Hvordan går det?", eller en standard førstemail som de tydeligvis sendte til alle ga jeg ikke noe svar). Så en dag hadde jeg fått mail fra en fyr som viste med all tydelighet at han faktisk hadde lest profilen min og likt det som sto der, for han tok omtrent for seg alt jeg hadde skrevet punkt for punkt og på en veldig morsom måte. Siden jeg hadde skrevet at jeg var samfunnsinteressert avsluttet han med et spørsmål om hva jeg syntes om en aktuell begivenhet og om jeg hadde lest en kronikk om det i dagens avis. Jeg slo rett opp i avisa og skrev et svar tilbake som ikke var langt unna de 3000 ordene man har til rådighet, og kjente med en gang at han pirret nysgjerrigheten noe veldig. For å gjøre en lang historie kort skrev vi sammen på sukker en ukes tid før vi møttes, hyggelig kafetur på første date, hjemmedate på andre date endte med overnatting og etter det har vi hengt sammen som erteris. :rødme: Oi, dette ble langt, beklager. Bobler bare litt over når det gjelder kjæresten min.
Gjest anders Skrevet 19. mars 2010 #14 Skrevet 19. mars 2010 Ahh :D ja, rart hvor mange som finner den "rette" på nettet gitt å sjekke på byen ender jo som regel med ons og en pinlig morgen dagen etter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå