Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Eksen vil gå tur med hunden min. Jeg synes det er vanskelig å treffe han. Jeg trenger tid for meg selv. Han mener at jeg er egoistisk og urimelig når jeg sier at det ikke passer. Jeg hadde hunden før vi ble sammen. Han har truffet hunden ca 1 gang i måneden de siste månedene, men han vil helst treffe hunden flere ganger i uka. Det er 2 år siden det ble slutt. Hva mener dere? Er det dårlig gjort av meg?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Absolutt ikke dårlig gjort av deg. Hold ekser på avstand! 2 år siden det ble slutt, da burde han virkelig ikke ta kontakt med deg lengre. du bestemmer selv hvem som skal gå tur med hunden din - ikke la din eks gjøre det.
Gjest Gjest_line_* Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 det er jo ikke akkurat et felles barn, det var jo din hund før du traff han. han har ingen rettigheter til å passe denne hunden. Det er trist for han hvis han er virkelig glad i hunden, men han bør innse at den er din. Er det mulig at han bruker den som unskyldning for å mholde kontakten med deg? Knaskje han burde få sin egen hund...
Gjest Gjest ts Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Takk for svar! Godt å få bekreftet at jeg ikke er urimelig. Han bruker ikke hunden som unnskyldning for å holde kontakten med meg. Det var han som dumpet meg. Han har gått tur med hunden i perioder han har datet andre. Det er kun hunden han ønsker å treffe. Jeg er bare en som gjør det mulig for han å treffe hunden som han er så glad i. Det gjør det ikke akkurat lettere for meg. Han vil gjerne ha egen hund, men han har ikke lov til å ha hund der han bor.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Eksen vil gå tur med hunden min. Jeg synes det er vanskelig å treffe han. Jeg trenger tid for meg selv. Han mener at jeg er egoistisk og urimelig når jeg sier at det ikke passer. Jeg hadde hunden før vi ble sammen. Han har truffet hunden ca 1 gang i måneden de siste månedene, men han vil helst treffe hunden flere ganger i uka. Det er 2 år siden det ble slutt. Hva mener dere? Er det dårlig gjort av meg? HA HA må le det hører ut som min exs. Altså min hund,kjøpte den like før det ble slutt. Joda ser helt klart at han ble glad i hunden, ingen tvil. Men han bruker den som sjekke magnet. Fant en datingprofil på nette, med masse bilder av han og henne, med utsilings sløyfe og det hele. Ferie bilder der vi hadde hvert sammen og andre herlige ferieminner. Da han fikk dame, så var han med e gang åspurte så pent om hå gå tur med hunden. Han fikk lov. Gadd ikke å være vrien. Så på facbook kom det flotte bilder av min skjønning og den nye daten. Ble kvalm av hele typen. Vidundert mitt må ha gjort inntrykk, den nye daten fant ut st hun skulle ha hund, men en annen type. Men min eks fikk overtalt henne til å kjøpe samme rase som jeg hadde, fordi det skulle han. Da hadde de noe felles, med tanke på utstilling og avel senere. det forholdet utviklet seg ikke til det gifte målet som var tenkt. så nå har daten til eksen en nydlig liten hund. Min eks gikk på dating sider med nye bilder av min hund. Da ble det på tide at jeg hjalp eksen min og kjøpe hund. Så nå har jeg min hund for meg selv igjenn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå