Blackpuma Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Blant alle tragediene her på kvinneguiden, så synes jeg det er rett og rimelig og ha en positiv tråd! Fortell oss hvordan du møtte kjæresten din!
cyanid Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Hos en felles kompis! PANG forelska! Og det er jeg fortsatt 1
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 På nettet. Jeg hadde nettopp flyttet og søkte etter nye venner i nærheten, så endte jeg opp med en herlig mann i tillegg!
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Via studiet. Endte opp som venner i noen år før vi ble single og begynte å få øynene opp for hverandre. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Blant alle tragediene her på kvinneguiden, så synes jeg det er rett og rimelig og ha en positiv tråd! Fortell oss hvordan du møtte kjæresten din! Vi møttes på nettby faktisk! Nå skal vi flytte sammen! Virkelig ekte kjælighet fra begges sider <3
Que Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Første gang vi møttet var på ei badestrand her vi bor. Dette var i slutten av sommerferien 2004, jeg var 14 og han 18. Vi koste oss og flørta masse i ca 2 uker, før skolehverdagen startet for fullt. Jeg dro på tur i skogen med klassen og mista mobilen og med den også tlfnr hans. Var ganske lei meg da, men slo meg til ro med at det ikke ble noe mer. en mnd senere møtte jeg han helt tilfeldig på storsentret og vi utvekslet tlfnr igjen, møttes omtrent hver helg i et par mnd og til slutt var vi kjærester;D Nå er vi 20 og 23, eier hus, har 2 bikkjer og en sønn på snart 1 år;)
Gjest TikiWonTiki Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Møtte min kjære når jeg var hos ei venninne. Hun hadde invitert noen venner til å spiller kort, og de tok vist med seg han jeg er sammen med nå. Jeg reagerte ikke så mye, sa hei og fortsatte å se på TV. Ville ikke være med å spille kort. Men etter noen runder med mas gikk jeg med, og jeg satt ved siden av ham og var på lag med ham. Litt kjedelig historie, men det gikk 2 dager og så var vi sammen
cyanid Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 aha vi ble arrestert sammen for å ha velta søppeldunker i fylla, så ble vi sammen dagen etter da han var ute av glattcella.. reine bonnie&clyde... savner litt å bråke og rølpe sammen!
Gjest b Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Vi møttes på nettby faktisk! Nå skal vi flytte sammen! Virkelig ekte kjælighet fra begges sider <3 Nettby her også. Hadde holdt på med nettdating et års tid uten særlig uttelling, og meldte meg på nettby for nettavvenning Aberet med nettby er jo at de du kommer i prat med gjerne bor langt unna, så det ble et avstandsforhold på meg. Heldigvis bare 10 mil da.
Sølvdugg Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 Vi havnet i samme gruppe i Ten-sing etter konfirmasjon. Etterhvert som vi ble kjent med hverandre likte vi hverandre mer og mer. Tok noen dager og uker med sms og prating, men etterhvert ble det klart at vi begge ønsket å bli kjærester. (Skikkelig fjortis oppførsel, men det skal sies av vi bare var 15 år gamle da.)
TanteBrun Skrevet 16. mars 2010 #11 Skrevet 16. mars 2010 På nettet . . . ..selvfølgelig.. Og nå har vi bodd sammen noen år :rødme: Møtte eksen på nettet også, men den gangen for nesten femten år siden var ikke det stuerent, så det innrømmet vi aldri... Bra tidene forandrer seg!
Green Lady Skrevet 16. mars 2010 #12 Skrevet 16. mars 2010 Vi var kollegaer. Jeg hadde jobbet der i ca 1 år, før han ble ansatt. Fikk en veldig god kontakt, men ble ikke sammen før etter fire måneder Han hadde sluttet da sjefen fikk vite om det (vi valgte å holde det hemmelig på arbeidsplassen). Så jeg fikk all kjeften
Caramello Skrevet 16. mars 2010 #13 Skrevet 16. mars 2010 Jeg møtte kjæresten min gjennom venninna mi. De to hadde snakket sammen på mIRC ei stund, da de kom på at de skulle møtes på skolen (gikk samme skole ja). Men hun turte ikke å møte han alene, så jeg og ei annen venninne måtte også være med. Husker jeg syntes at han virker veldig rar. Hadde langt hår og hadde på seg pokemon caps. Jeg og hun ene venninna (hun som også var med), begynte å flire, og flire ennå mer, og litt til.. Endte opp i latterkick. (ja, vi var veldig fnisete av oss på den tiden...) Men det visste seg at bak dette lange håret og pokemon capsen, skjulte det seg søt og snill gutt. Vi ble faktisk venner med han! Og han var visst en utrolig god gutt. Så fikk et feil første inntrykk av han ja! Vi var venner med han i et par år etter dette. Hang sammen på skolen og i fritiden. Etter ei stund klipte han av seg det lange håret, og vi fikk se hvordan han så ut uten dette håret. Og han var kjempeskjønn.. .. Faktisk så skjønn at jeg ble forelsket i han. :rødme: Men jeg turte ikke å fortelle han dette. Men så en dag, fortalte han meg at han var intressert i meg, og hadde likt meg lenge.. Så etter noen måneder ble vi ett par! Nå har vi vært sammen i snart 6 år Og jeg er omtrent like forelsket den dag i dag! Han er en kjempeherlig gutt, og det beste som har hendt meg.. Så jeg har lært en ting.. Man skal ikke undervurdere folk med langt hår og Pokemon caps. 1
Mr. Jones Skrevet 16. mars 2010 #14 Skrevet 16. mars 2010 Husker jeg syntes at han virker veldig rar. Hadde langt hår og hadde på seg pokemon caps. HAAHAHAHAHAHAHAHAHAH av ALLE ting i hele verden... Pokemon-caps... priceless
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. mars 2010 #15 Skrevet 16. mars 2010 Han poket meg på facebook. Hadde ingen felles bekjente. Nå er vi sammen på tredje året, og planlegger å kjøpe leilighet sammen! =)
Gjest Marlo Skrevet 16. mars 2010 #16 Skrevet 16. mars 2010 I spillet WoW. Vi gruppet sammen tilfeldig, begynte å prate litt ellers også. Han sa han var svensk, og jeg sa på spøk at alle svenske gutter ser feminine ut. Det endte med en mail med bilder som skulle motbevise min påstand, og han var KJEKK ja Pratet sammen på spillet et par måneder, så litt på telefon og webcam. Snakket om å treffes, men siden han bodde i Irland på den tiden så ble det litt vanskelig, så da pakket han sakene og flyttet til Norge og inn til meg og har bodd her siden (4 år siden nå)
~ Angel ~ Skrevet 16. mars 2010 #17 Skrevet 16. mars 2010 Jeg møtte typen min mens jeg var sammen med bestekompisen hans :gjeiper: Jeg ble forelska i ham fra den dagen, og han i meg. Vi var venner i 5 år. Vi har alltid likt hverandre og alltid flørtet sammen, kranglet, sett på hverandre, og nå har vi vært sammen i 1 år, bodd sammen i snart 8 mnd. Aldri hatt det så bra! :D
Mir Skrevet 16. mars 2010 #18 Skrevet 16. mars 2010 Som Marlo møtte også jeg samboeren min i World of Warcraft =) Vi spilte sammen i over 1 år før vi begynte å prate i spillet, og så ble det MSN osv og så kom han på besøk hit da. Jeg bodde i Norge og han er fra Nederland, så vi fløy frem og tilbake i halvannet pr, 2 ganger i måneden. Jeg flyttet til nederland og nå bor vi sammen her =) Spiller ikke lenger da!
einna Skrevet 16. mars 2010 #19 Skrevet 16. mars 2010 Skikkelig standard. Hadde noen felles venner og bekjente, og havnet på en del vors sammen. Begynte å prate, og falt for hverandre
Kjetil S. Skrevet 16. mars 2010 #20 Skrevet 16. mars 2010 Hvem av dem..?? Hehheheeeee.... :-)) Den første var ei nabojente, naturlig nok... :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå