Gå til innhold

Migrenemedisin

meelissa

Anbefalte innlegg

Da får jeg bare håpe at det gir seg... Nevrologen min sa at bivirkningene kunne melde seg mer nå, ettersom jeg jo skulle doble dosen etter 14 dager. De første 14 dagene hadde jeg ingenting å utsette, men nå etter å ha doblet dosen er det litt anderledes... Ja, ja, satser på at det går seg til:)

Håper du får bukt med migrenen din, Avalon; det er slitsomt å ha det sånn...man må finne frem til medisiner som gjør at man kan fungere i hverdagen. Jeg har også forsøkt noe som heter Cataflam, de har faktisk en viss effekt. Det viktigste når man har såpass heftig migrene er å ha hyggelige folk rundt seg har jeg funnet ut.... Jeg har en superfleksibel arbeidsgiver, som er forståelsesfull. Hadde jeg ikke hatt det hadde jeg neppe klart å være veldig yrkesaktiv. Min forrige sjef mente at litt "hodepine sliter jo alle med...." Ja, ja,ja, men det er klart....

Lykke til; håper du finner frem til noe som kan hjelpe deg:)

Cataflam har jeg også, får de egentlig for menssmerter, men da jeg har endometriose så har jeg mensen sjelden.

Sammen med mensen+migrene fungerer Cataflam som bare fy, men når jeg har tatt dem bare for migrene så ville de ikke :(

Men det kan også ha vært fordi jeg ikke har fått tatt dem med gang migrenen melder seg. Det er ikke alltid du har mulighet til å stappe i en pille akkurat der og da

Endret av Avalon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...