Miko Skrevet 16. mars 2010 #1 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har funnet en kjole fra Vila på Nelly. Fant ikke noe info om str. der, noen som har erfaring med størrelser på Vila-klær? Bruker vanligvis 38/40 i klær og det kan like gjerne være M som L, varier veldig fra merke til merke. Hvilke butikkkjeder selger Vila forresten? Sto så få norske byer på oversikten til vila.dk.
Amila Skrevet 17. mars 2010 #2 Skrevet 17. mars 2010 Butikker jeg har sett selger VILA: Tippy på grønland. B-young. Sorbet (oslo city). En butikk for dameklær som ligger ved bakeriet på Gunerius. Sikkert flere andre, men kommer ikke på flere nå
ninuska_ Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Jeg prøvde en kjole fra Vila, bruker vanligvis str. S. Den var for lang til meg i stroppene, men den ville vært for trang i XS.
Antlers Skrevet 19. mars 2010 #4 Skrevet 19. mars 2010 Vila klær er som oftest normale/store i størrelsen. Det eneste du må passe på er omkretsen rundt brystet. Jeg bruker vanligvis small, men måtte opp i large i en kjole pga cup størrelsen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå