Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg begynner først.

Det lengste jeg kan være borte fra min kjære er 3 uker. Blir det lenger enn det blir jeg litt paranoid, og det meste mister sin viktighet.

Vi har vært sammen i snart 2,5 år.

nå har hun vært borte i nesten 4 uker, og jeg har konstant vondt i magen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen i 5 år og har vært borte fra hverandre i 7 mnd. Utenlandstjeneste.. Den ødela alle mine positive assosiasjoner med uniformer :P

Skrevet

Vi er i avstandsforhold, og det går minst tre, max seks uker mellom hver gang vi ser hverandre. Jeg syns det er slitsomt når det blir over fem uker, men skulle jo gjerne sett det ble mye kortere enn det. Savner han ganske fort, men man blir så vant til å ikke være i nærheten av hverandre etterhvert..

Gjest Gjest
Skrevet

Vi savner hverandre etter én dag.

Før jeg havnet i dette forholdet har jeg alltid tenkt "tullinger, dere må da klare å være litt fra hverandre" om folk som sier de savner hverandre etter én dag. Men nå er jeg her og jeg har aldri vært så lykkelig med noen som med han. Vi er samboere, ikke vært sammen mer enn ett år, lengste vi har vært borte fra hverandre er én uke.

Skrevet

Det lengste jeg har vært ifra min samboer er vel 9 dager, synes det er verst like etter han har gått ut av døra når jeg vet at det blir noen dager til neste gang jeg ser ham, så går det bare bedre og bedre at han er borte. Etter noen dager gleder jeg meg bare til han kommer hjem og koser meg med følelsen av å savne ham :rødme:

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Det lengste jeg har vert borte fra min kjære er 3måneder!!!! D:

Skal si jeg begynte å bli sprø, holdt nesten på å glemme at han eksisterte he he

Skrevet

Det lengste vi har vært borte fra hverandre er 3 uker. Da jeg var i Chile desember 08. Første uka gikk kjempefint, men han savnet meg VELDIG, andre uka var helt forferdelig for meg, for jeg savnet han noe helt SINNSYKT, men da hadde han kommet over det verste og slått seg til ro med at jeg skulle være borte en stund til.. Egentlig skulle vi være borte i en hel mnd, men det endte med at jeg og søstern min endret billettene våre og reiste hjem til Norge halvannen uke før pappa.

Vi hadde da vært sammen i 4 år og jeg var 13 uker på vei med sønnen vår, så det kan jo ha litt med saken å gjøre at jeg ikke taklet å være borte noe lenger...

Ellers var sambo i militæret og bodde 2 timer unna meg de to første årene vi var sammen og da gikk det gjerne 12 dager mellom hver gang vi så hverandre..

Gjest petre
Skrevet

Er i et avstandsforhold. Lengste vi har vært fra hverandre er 3 uker. Det blir altfor lenge. Sees vanligvis hver helg og alle ferier. Fungerer greit, selv om jeg ofte føler på savnet, men tross alt bedre å ha noen å savne :)

Gjest Gjest
Skrevet

Det lengste vi har vært borte fra hverandre er 2 dager. .fra fredag til søndag.

Ingen av oss klarer å sove hvis den andre ikke er i nærheten.

Og vi trives med å ha det sånn, begge to.

Gjest Gjest_knøttet_*
Skrevet

Det lengst er vel 3 uker, da han var i USA på motorsykkeltur på Route 66 med faren sin. Det var mer enn lengenok for meg, håper ikke han blir borte så leng igjen.

Skrevet

Det lengste vi har vært borte fra hverandre er 2 1/2 måned og jeg holdt på å dø.. Aldri mer!

Skrevet

Vi var borte fra hverandre i ett år. Flere ganger et par uker, dager osv.

Det verste var ett år. Det var en nødvendighet (flytting fra utlandet til Norge) og jeg overlevde. Tøft til tider når ting var verst, men hadde ikke noen valg enn å være sterk og ha tålmodighet. Han kom en uke til Norge for å besøke oss etter 6 mnd. Det var etter 5 år sammen. Vi har nå vært sammen i 14 år.

For å være ærlig så måtte jeg tenke litt inni meg da min venninnes mann var borte i 5 dager og hun var helt ifra seg. :gjeiper:

At han er borte i to-tre uker gjør ikke noe. Vi snakker da hver kveld i telefonen og så klart savner vi hverandre. Men herregud, to uker er jo ikke noe. Tiden flyr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...