Gå til innhold

starte vgs. VG1 er 20 år, snart 21 :s?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg begynte på VG2 når jeg var 19. Ikke helt det samme, men jeg var to år eldre enn de som gikk der da. Det har gått helt fint :)

Endret av Cayleigh
Skrevet

Noen her som har erfaring med bjørknes?

bjørnes vs sonans???

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kunne ikke tenkt deg å gått på en norsk vgs i utlandet? Det er veldig få som vet at man kan gå norsk vgs i utlandet og få både i pose og sekk. Norsk vitnemål + masse opplevelser.

• 1 måned senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Gikk på VG1 som 19 åring, med meg gikk det en 40 åring, et par andre 19-22 åringer og selvfølgelig mange 16-17 åringer. Føltes ikke rart for noen av oss igrunn (tilsynelatende). Alle kom fint overens :)

Skrevet

Jeg begynte i VG2 som 19 åring etter 2 år med pause. Var veldig motivert og klar for å lære.

Alle i klassen min var 16-17 år, og alle bodde hjemme hos mamma og/eller pappa. Noen få hadde helgejobb på en klesbutikk og deres største bekymring var om foreldrene ville la dem feste i helga, og hvordan de skulle få tak i øl.

Jeg hadde da brukt to år på å reise, jobbe og var gift. Veldig mye av undervisningen gikk med på sommel, bråk og tull fra elevens side. Gruppearbeid var umulig, siden "alle" var mer interesert i å se på film, lekesloss og ta røykepuser.

Sluttet etter tre måneder, fordi jeg følte jeg stanget hodet i veggen hver dag på skolen. Angrer ikke et sekund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...