Gjest Stavangergjest Skrevet 11. september 2003 #1 Del Skrevet 11. september 2003 Hei, Jeg er en 61 år gammel gift jente som i alle år har følt jeg har hattt et rimelig godt sexliv. Jeg har praktisk talt aldri onanert..har forsøkt men får ikke orgasme. Det rare er at jeg får ikke full tilfredsstillelse før jeg kjenner at min mann kommer...dvs bevegelsene blir intense og han penis svulmer ytterligere opp. Er jeg alene om dette..eller er dette andre også har erfart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzy x Skrevet 12. september 2003 #2 Del Skrevet 12. september 2003 tror nok ikke du er alene om det ,neiDu blir vel bare mer opphisset av å høre og vite,kjenne at han har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silje22 Skrevet 12. september 2003 #3 Del Skrevet 12. september 2003 Du er nok ikke alene om det nei. Jeg hadde samme problemet når jeg hadde sex med x-en min, men hvis jeg "hjalp" til litt, så fikk jeg orgasme nesten hver gang. Klem Silje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå