Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Thomas_88
Skrevet

Hei.

Jeg har vært sammen med en jente i nesten 5 år,

vi fikk en sønn sendt i 2008. Så ble det slutt nå i oktober 09.

Etter en måned hadde hun funnet seg en ny type også etter to måneder flytter de ilag. Jaja tenkte jeg, men så tenkte jeg at jeg skulle ta en sånn DNA test rett etter det ble slutt.

Denne viste seg at 11 av 17 var negativ.

Men hun nektet og bare kalte den en tulle test.

Så gikk jeg rettensvei og fikk tatt en sånn blodprøve av meg å "sønn" min og dæven steike. Trur dere ikke at denne viser at 14 av 17 er negativ.

Hun har lurt meg trill rundt å jeg har ingen kontakt med noen av dæm lengere uansett hvor vondt jeg har det.

Men går det ann å få noe erstatning på dette?

Jeg har jo forsørget både mor og barn og kjøpt alt å betalt alt.

Hva gjør jeg?

Tenk etter 14 måneder + 9 måneder ++ har hun lurt meg.. :/

BRGDS Thomas_88

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet
Hva gjør jeg?

Jeg ville kontaktet en advokat og bedt h*n vurdere om det foreligger grunnlag for en svindel e.l. siktelse.

Gjest Gjest
Skrevet

Huff er jaggu glad jeg ikke er deg.

Ønsker deg all lykke til håper du får det du fortjener.

Gjest Thomas_88
Skrevet
Jeg ville kontaktet en advokat og bedt h*n vurdere om det foreligger grunnlag for en svindel e.l. siktelse.

Hei og tusen takk for svar. Skal ta å kontakte advokat i morgen.

Desken det finnes mye syke damer der ute altså :/

Gjest orkan
Skrevet

Uff, dersom hun visste om dette fra før kan hun ikke være mye god.

Håper du får tak i god hjelp og kommer frem til en god løsning. Lykke til.

Gjest Gjest
Skrevet

Ja stakkaaaaars!!

Åh, jeg hadde blitt så sint og lei meg altså!

Gjest Gjest
Skrevet

Huff, huff! Føler med deg. :(

Som nevnt ovenfør er det nok absolutt best å starte hos en advokat.

Uff, dersom hun visste om dette fra før kan hun ikke være mye god.

Håper du får tak i god hjelp og kommer frem til en god løsning. Lykke til.

"Visste om?"

Det er vel ikke slik at hun plutselig ble gravid med en annen enn sin faste partner i 5 år! Uten at hun visste om muligheten/risikoen...

Gjest trofast
Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen fikser å lyge på seg feil far til ungen sin...... det hadde i hvert fall ikke jeg klart.

Gjest Gjest
Skrevet

Stakkars unge som må vokse opp hos en uærlig og løgnaktig mor.

Flott at du fant ut av sannheten relativt kjapt TS, både av følelsesmessige og økonomiske grunner. Håper eksen må betale deg tilbake pengene, skjønt jeg tviler litt..

Gjest orkan
Skrevet
Huff, huff! Føler med deg. :(

Som nevnt ovenfør er det nok absolutt best å starte hos en advokat.

"Visste om?"

Det er vel ikke slik at hun plutselig ble gravid med en annen enn sin faste partner i 5 år! Uten at hun visste om muligheten/risikoen...

Du må ikke glemme at enkelte mennesker ikke tenker så langt. Kanskje hun hadde en ons, og ikke tenkte noe videre over det. Er faktisk ikke alle som tar den koblingen ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Og ettersom du kom på tanken å teste ETTER at det ble slutt, så har det ikke vært helt fjernt for deg i utgangspunktet. Dermed synes jeg ikke synd i deg. Da kunne du testet med det samme ungen var født!

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjenner en som etter 5 år fikk vite at han ikke var far til en av ungene. Ble avdekket i fobindelse med sykdom. Ble selvfølgelig et sabla rabalder når en firmatur for mange år siden måtte rippes opp. Selvfølgelig ble det skilsmisse, men det roet seg etterhvert. Han hadde jo vært far til ungen i fem år, og i dag er han like mye pappa til dette barnet som til de andre Det kan også virke som om de er på tur tilbake til hverandre etter noen år som relativt uvenner. Den virkelige faren er gift og vil ikke inn i bildet.

Skrevet

Stakkars barn.. :(

TS: skjønner at du har det vondt og at du er rasende, men klarer du virkelig å kutte kontakten med et barn du har trodd var ditt? Det hadde ikke jeg klart.

Gjest Nanette
Skrevet

Er jo ikke sikkert at hun visste hvem som var faren og antok det var deg. Sikkert ikke enkelt for henne heller.

Skrevet
Er jo ikke sikkert at hun visste hvem som var faren og antok det var deg. Sikkert ikke enkelt for henne heller.

Ikke enkelt for henne? Er da faen meg hun som har vært utro!, og løyet til sin kjæreste (nå eks)...

Gjest Nanette
Skrevet
Ikke enkelt for henne? Er da faen meg hun som har vært utro!, og løyet til sin kjæreste (nå eks)...

Hjelpes... Det betyr ikke at det har vært enkelt for henne for det. Skal ikke rettferdiggjøre utroskap men det var vel neppe noen enkel situasjon for henne å havne i heller.

Skrevet

Jeg støtter på ingen måte utroskap, men hvis jenta dreit seg ut en eneste gang, og det endte i baby med en annen enn mannen hun elsker, så har hun det sikkert ikke bare bra

Gjest Trajan
Skrevet

Det er når jeg leser om slike ting. At jeg er er glad at jeg er singel

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg støtter på ingen måte utroskap, men hvis jenta dreit seg ut en eneste gang, og det endte i baby med en annen enn mannen hun elsker, så har hun det sikkert ikke bare bra

Nei, uff. For all del. Hun har det sikkert ikke bra, burde heller dedikere tråden her til henne hvor alle kan komme med trøstende og oppmuntrende ord?

Å være i stand til å lyve om noe såpass stort sier mye om en person og ligge rundt når man er i et ekteskap,istedenfor å gjøre det slutt og så ligge rundt etterpå - at least gjøre det med noe selvrespekt i behold. Tenk å opfostre et barn og plutselig få beskjeden at ungen ikke er din unge i det hele tatt? Nei, det kan ikke måles med hvor VONDT dama har det...hun har det verst.....ikke sant. STAKKARS henne,liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...