Gå til innhold

Hvor mange ganger utløsning

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Knut_*
Skrevet

- Hvor mange ganger klarer du (hvis mann) eller mannen din å ha utløsning i løpet av en natt?

- Hvor mange ganger pleier du/ mannen din å ha utløsning i løpet av en natt når dere holder på?

- I løpet av et døgn?

- Hva er rekorden i løpet av en natt?

- Hva er rekorden i løpet av et døgn?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet

Varierer litt fra mann til mann det. Hadde en viril ung type en gang i tenårene som var kåt konstant. Han kom ganske kjapt, men fikk den opp igjen kjapt og! Vi hadde lange sexmarathon, han fikk kanskje utløsning 6 ganger i løpet av en dag (nå gjetter jeg litt). På natta litt mindre, for da prøver man gjerne å sove og =)

Ellers er min erfaring at når man er superkåte og nyforelsket så går det kanskje 2-3 utløsninger på en kveld/natt. Har hatt noen som ikke har klart å komme den andre eller tredje gangen, eller som bruker usedvanlig lang tid og må avslutte med runking eller bare gi opp. Virker ikke som det fysisk sett er mulig for alle å få mange utløsninger på rad.

Skrevet

Min rekord er 15 utløsninger på en dag.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

to tre ganger.

men sist gang ble han forundret over at når han trodde han kom for andre gang kom han ikke :P

hva kan det skyldes tro?

Ellers etter min kjærestes alder, tar det lengre tid for en runde 2, så jeg orker ikke å vente. Jeg har enda ikke opplevd orgasme enda med ham, men vanligvis kommer jeg en gang for jeg blir trøtt av det :P

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Dette varierer, men jeg har hatt 10-20 utløsninger i løpet av en dag. Det var for noen år siden. Følte meg som en gris :) alt man gjør hele dagen da, er å være kåt.

Nå er det 0-4 ganger per dag. Gjennomsnittet er vel rundt 1 eller i underkant av 1 per dag. Så min sexdrift er lavere nå enn den var. Aner ikke hvorfor.

Gjest mann30
Skrevet
men sist gang ble han forundret over at når han trodde han kom for andre gang kom han ikke :P

hva kan det skyldes tro?

Er like normalt som at det kommer noe, betyr ikke noe egentlig :)

En manns orgasme trenger ikke å føre til ejakulasjon.

Skrevet

Min sambo kom 5ggr under en natt en gång. Ikke särskilt vanlig (för oss) dock..

Gjest Gjest
Skrevet

min mann sliter med å komme han..kan holde på i en evighet og mer ..arrrgghhh

Gjest jeansgutt21
Skrevet

Jeg er en superkåt og tent gutt som alltid er lysten og klar for sex og rekorden min for et døgn er 29 orgasmer, pleier ikke å regne på det, men hun jeg hadde sex med hadde tellingen. hehe. På en natt har jeg klart 16 orgasmer.

Dette er jo ikke alltid verdagen, men har vanligvis 5-8 orgasmer hver gang jeg har litt langvarig sex, på noen timer. Når jeg ikke er sammen med noen, men runker selv, da har jeg vanlivis 2-3 orgasmer hver dag:)

NB! Det er riktig som en skrev, at gutter kan få orgasme, uten å sprute! Sånn er det for meg også, kan få mange orgasmer uten sprut, og da blir jeg ikke sliten eller slapp etterpå, blir mer gira og får bare sterkere og sterkere orgasmer for hver gang jeg eksploderer:)

Gjest Gjest
Skrevet

min mann(gutt) 22år, klarer kun 1 gang. det har skjedd en gang at han klarte to på rad. så går det noen dager til neste gang..

Skrevet

Noen bruker sekunder på en orgasme bare ved å se en naken kvinne...og noen bruker timer med omfattende stimulans...

Her er det snakk om "rekorder" som om mange orgasmer er en fordel. Tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile...tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile...tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile og så videre 30 ganger på et døgn er kanskje imponerende...men kanskje ikke så tilfreddstillende for kvinnen i lengden... :sove:

Kanskje jeg bare er misunnelig...rekorden min er 6 ganger på en natt...men jeg er til gjengjeld såpass høflig at jeg ikke gir meg før kvinnen også er fullstendig tilfredsstilt... ;)

Gjest Gjest_frøken_*
Skrevet
Noen bruker sekunder på en orgasme bare ved å se en naken kvinne...og noen bruker timer med omfattende stimulans...

Her er det snakk om "rekorder" som om mange orgasmer er en fordel. Tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile...tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile...tre "jukk"...sprut...10 minutter hvile og så videre 30 ganger på et døgn er kanskje imponerende...men kanskje ikke så tilfreddstillende for kvinnen i lengden... :sove:

Kanskje jeg bare er misunnelig...rekorden min er 6 ganger på en natt...men jeg er til gjengjeld såpass høflig at jeg ikke gir meg før kvinnen også er fullstendig tilfredsstilt... ;)

Ja, det er jo ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel at man kan få utløsning 100 ganger på rad. Kjæresten min liker lange sexøkter, han holder lenge naturlig og holder også tilbake med vilje til jeg har kommet så mange ganger at jeg ber om nåde. Så jeg blir ganske utpult på en kveld/natt selv om han kanskje bare har fått 2, max 3 utløsninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...