Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #2 Skrevet 16. mars 2010 Og den posta du fordi...? Synes den var søt, jeg. Det står jo faktisk en diclaimer i beskrivelsen av videoen, om det er sånn at du reagerer.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #4 Skrevet 16. mars 2010 Jeg har også en slik video av datteren min hjemme. Hun ønsket seg sminke til bursdagen sin, og da jeg spurte henne om hun ikke syntes 4 år var for tidlig å begynne å sminke seg, erklærte hun stolt og tydelig at: "4 år er akkurat riktig alder for å begynne med sminke". Jeg kjenner ikke en eneste jente i den alderen som ikke har lekt med sminke og klær, jeg gjorde det selv også.
Beauté Skrevet 16. mars 2010 #5 Skrevet 16. mars 2010 Hehe så søtt. Hun hermer etter andre jenter på youtube som viser makup videoer.
Harlekin Skrevet 16. mars 2010 #6 Skrevet 16. mars 2010 Det er helt vanlig for barn å ville gjøre som de voksne. Det er jo bare lek.
Darkannie Skrevet 16. mars 2010 #7 Skrevet 16. mars 2010 Hadde YouTube eksistert når jeg var på den alderen er dette noe jeg sikkert kunne gjort selv! Husker jeg fant bestemors "brunkrem" og leppestift, syntes det var uhorvelig morsomt å "sminke" seg! Hun var søt!
Leanne Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Greit nok å lage sånne filmer av barna - men er det nødvendig å legge de ut på youtube??
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Greit nok å lage sånne filmer av barna - men er det nødvendig å legge de ut på youtube?? Det var da heller ikke mora til ungen som la ut videoen.
Leanne Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 nei, men jeg regner da med at hun har sett den.... dessuten tenkte jeg også litt generelt - da det finnes utrolig mange rare barne videoer på youtube.. er ikke alt som må deles med hele verdenen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå