Gå til innhold

Hvor reise i Italia?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hei

Har tenkt meg på en 2-ukers ferie med søsteren min og faren min til sommeren.

Vi har nå tenkt litt på Italia. VI vil gjerne ha 8-9 dager i Italia hvor vi bare soler og koser oss (litt shopping ogsp),og at vi avslutter med ca 4 dager i Roma.

Har dere tips til et sted vi kan være i Italia,før vi drar til Roma?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg har tittet litt rundt nå,og Terracina virker som et koselig sted med sol og strand. Men hotellene jeg har funnet koster rundt 1000 kr natten. Noen som vet om noen andre hotell som er litt billigere?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har tittet litt rundt nå,og Terracina virker som et koselig sted med sol og strand. Men hotellene jeg har funnet koster rundt 1000 kr natten. Noen som vet om noen andre hotell som er litt billigere?

Skal du ha et anstendig hotel i Italia må du nok opp i den summen.

Gjest gjest Italia
Skrevet

Terracina er ikke et sted jeg ville valgt hvis jeg ikke måtte velge chartertur. Ok, men ikke mer.

Og hvis dere er 3, blir jo hotell her nokså dyrt. Rundt 1000 kroner natta er nokså vanlig for grei standard. PS. Tenker dere å bo 3 på rommet?

Jeg ville kjøpt en enveisbillett til Alghero (RyanAir) eller Olbia (Norwegian) på Sardinia, og leid leilighet (jeg vet om flere som driver med dette, si ifra hvis jeg kan hjelpe). Fantastiske strender på hele Sardinia. Dere kan få en helt grei leilighet i 1 uke til rundt 600-700 euro (4900-5700 med dagens kurs) eller også billigere - hvis dere reiser i juni/juli.

Reist med innenriksfly fra Sardinia til Roma, og direkte fly hjem fra Roma.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Terracina er ikke et sted jeg ville valgt hvis jeg ikke måtte velge chartertur. Ok, men ikke mer.

Og hvis dere er 3, blir jo hotell her nokså dyrt. Rundt 1000 kroner natta er nokså vanlig for grei standard. PS. Tenker dere å bo 3 på rommet?

Jeg ville kjøpt en enveisbillett til Alghero (RyanAir) eller Olbia (Norwegian) på Sardinia, og leid leilighet (jeg vet om flere som driver med dette, si ifra hvis jeg kan hjelpe). Fantastiske strender på hele Sardinia. Dere kan få en helt grei leilighet i 1 uke til rundt 600-700 euro (4900-5700 med dagens kurs) eller også billigere - hvis dere reiser i juni/juli.

Reist med innenriksfly fra Sardinia til Roma, og direkte fly hjem fra Roma.

Hei,og tusen takk for svar!

Hvorfor anbefaler du ikke Terracina? Vi kan godt bo alle 3 på samme rom ja,det går fint.

Hvor i Sardinia anbefaler du for bad-og solferie da? Og det er ikke langt derfra å fly til Roma?

Skrevet

Har du noen du kjenner som leier ut hus/leilighet i Alghero for eksempel da? I en 9-10 dagers periode i begynnelsen av august?

Gjest Trajan
Skrevet

Nord Italia men egentlig så burde man reise over alt i Italia

Skrevet

Finale Ligure i Liguria-bukten er et nydelig sted, perfekt for sol og bad. :jepp: Mange koselige restauranter også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...