Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er DESPERAT etter hjelp fra dere.

For ca litt over et halvt år siden tok jeg antiperm som het dark&lovely som jeg kjøpte på en slags butikk hvor de selger varer fra england. Den er egentlig beregnet til afroamerikanere trur jeg, men det var lillebroren min som tipset meg om det for han hadde kjøpt det først og testet det ut, det funket helt greit på han og håret hans ble rett og fint. Men når jeg putta det på håret så ble det en KATASTORE, man kunne rive av store deler av håret mitt uten å dra hardt eller noen ting, og så og si HELE håret mitt fra rot til tupp ble splittet. så jeg fikk på en måte afrikansk hår som jeg ikke kunne kamme engang, den motsatte effekten.

Men etter den tid har jeg klippet håret mitt 2 ganger og latt det gro ut igjen. ja det er mye bedre nå, men det er fortsatt mye igjen. og jeg har en mistanke om de splitte endene fra det gamle håret forsetter å splitte seg nedover på det nye, er det sant eller er det bare jeg som tar feil? jeg vurderer nå og klippe meg utrolig kort for å bli ferdig med det en gang for alle. det har vert et levende helvete for meg å fikse det på morgen men tanke på hvor skinnende, rett og langt det var før, egentlig så trengte jeg det ikke, jeg hadde bare bitte litt krøller jeg ville fjerne. til dere der ute, aldri og da mener jeg AAAAAALDRI ta antipermanent. det kommer til å bli ett av deres livs største feil som kommer til å ta dere kanskje 2 år og få retta på.

versåsnill hjelp meg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Splitte tupper splitter desverre oppover ja!

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg tok straight & shine hos frisøren, det ble kjempevellykket, men det er kanskje ikke det samme som du har gjort.

Er alltid skeptisk til å gjøre drastiske ting med håret hjemme..

Du har vel prøvd div. kurer etc.?

Redken har en god serie for ekstremt skadet hår, Extreme shampoo, Extreme Conditioner, proteinspray som heter Extreme CAT Protein Treatment og Anti Snap for å hindre tuppene i å flise seg mer.

Skrevet
Jeg tok straight & shine hos frisøren, det ble kjempevellykket, men det er kanskje ikke det samme som du har gjort.

Er alltid skeptisk til å gjøre drastiske ting med håret hjemme..

Du har vel prøvd div. kurer etc.?

Redken har en god serie for ekstremt skadet hår, Extreme shampoo, Extreme Conditioner, proteinspray som heter Extreme CAT Protein Treatment og Anti Snap for å hindre tuppene i å flise seg mer.

men ødelagt hår er ødelagt hår, man kan ikke reparere det, må nesten bare klippe det av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...