Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei! Håper noen vet råd for dette: Jeg kjøpte gps til min kjære til jul for 2 år siden ca. Nå skal vi ut på langtur snart, og vil ha europakartene oppdaterte. Selvfølgelig har ikke han tatt vare på eska med CD/infobok i. Vi fant et sted på nettet (garmon.com) men der må man ha en kode eller noe, som han ikke har. Går det an å gå innom en elektrobutikk å få¨hjelp, eller bestille oppdateringer på nett når man ikke har esken og infoen gps-en kom med?
Hanselot Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 Jeg kjenner dessverre ikke garmin, men med min tomtom lastet jeg ned ett standardprogram til pc for tomtom, koblet opp min gps og bestilte og installerte kart igjennom programmet som jeg installerte på pcen. Jeg vil tro garmin har det samme. Det skal jo være enkelt nå til dags. Du får sjekke garmin.com, gå på shops og buy maps. Jeg skal ikke si det sikkert, men tviler på at du får nye kart gratis, så den koden det er snakk om får du nok når du bestiller nye kart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå