Heritære Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har planer om å leie ut min leilighet muligens for opptil 3 år. Samtidig så skal jeg isåfall da leie en leilighet ett annet sted nær strekningen Oslo -Ski. Noen som kan anbefale dyktige, rimelig og seriøse utleiemeglere?
superplomme Skrevet 19. mars 2010 #2 Skrevet 19. mars 2010 Jeg har leid gjennom Utleiemegleren.no før, og har i hvert fall ingen negative opplevelser med dem. De virker seriøse. Dette er noen år siden, da.
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Jeg har motsatt erfaring med utleiemegleren.no, mye tøys og tull. Følelsen av at kun utleier har rettigheter og leier sitter igjen rettsløs og dermed kan overkjøres. Så dersom du skal leie ut er det vel ingen problemer for deg. Ville nok sett etter andre enn dem.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg har ett råd til alle som leier bolig: Lei ALDRI gjennom Utleiemegleren, det finnes virkelig haier ansatt der! Hvis noe oppstår møter du en ugjennomtrengelig mur, alt blir avvist, selv det som er helt opplagt feil. Sto selv ribbet igjen, det var feil på leiligheten fra første stund, men jeg fikk skylden og måtte svi økonomisk, og det til de grader. Feilene var det ikke mulig å oppdage før jeg hadde bodd der en stund, men alt ble bare avvist fra Utleiemeglerens side. Og huseieren brydde seg overhode ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå