oktoberjente Skrevet 20. april 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 20. april 2010 Ser mørkt ut for tur til Paris - og jeg som hadde gleda meg såå mye til en tur bort med herremannen! Vi tør ikke ta sjansen på å dra tilfelle det stenges igjen når vi skal hjem. Typisk! Har fortsatt barnefri, så kan jo nyte noen dager i Oslo, men fortsatt ikke helt det samme Har hatt 2 runder med akupunktur nå og er spent på om jeg vil merke noen forskjell denne syklusen.. kanskje litt tidlig, men er jo lov å håpe Hun jobber med å forlenge lutealfasen min i tillegg til å fremskynde eggløsning så får vi se da om det gir noen resultater.. Vesla sover, mannen er ute og lufter seg og mor ligger på sofaen og spiser . Kunne jo vært verre Syklusdag 9 nå, snart begynner jakten på EL..hoho...Skal ikke nevne for mye om det til herremannen, han har en rimelig avslappet holdning til hele greia og skjønner ikke hva jeg stresser sånn med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. april 2010 #42 Del Skrevet 23. april 2010 Kjedelig at dere ikke får reist, emn skjønner skepsisen. Kunne dere ikke reist til Gøbeborg eller noe med bil? Veldig fin by! Så blir det litt ferie likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 24. april 2010 Forfatter #43 Del Skrevet 24. april 2010 Kjedelig at dere ikke får reist, emn skjønner skepsisen. Kunne dere ikke reist til Gøbeborg eller noe med bil? Veldig fin by! Så blir det litt ferie likevel! Hadde det bare vært oss 2 å ta hensyn til hadde vi reist på flekken, men siden vi bare har mulighet for barnevakt t.o.m i morra så hadde det vært krise hvis dersom noe hadde skjedd. Som det sikkert ikke hadde gjort, men du vet.. Det er nå fint i Oslo og Lillegull er hos mine foreldre i helgen så vi får litt kjærestetid likevel! Nyter vin og utepils siden graviditetstesten kommer til å være positiv denne månenden! :gjeiper: Startet ELtestingen på dag 10 denne gangen, i håp om at akupunkturen har hjulpet, og fikk en tydelig teststrek..men litt usikker på om den var like sterk eller bare veldig nesten like sterk som kontrollstreken - smarte meg glemte jo at jeg hadde digitale tester og brukte de gamle jeg hadde liggende istedenfor Digitale tester har vært negative i dagene etter, så enten var den positiv (tvilsomt antagelig) eller så er det for tidlig. Herremannen reiser bort til uka så den har å komme i løpet av de kommende dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #44 Del Skrevet 1. mai 2010 Dag 20 og fortsatt ikke påvist EL.. har kjent murringer, stikninger, såre/tunge pupper siden onsdag så var helt sikker på at EL var ca da og tempene så lovende ut også - frem til i dag. Rykk tilbake til start med 0,2 ned.. Da får vi bare fortsette med litt til da, føler nesten at det blir "tvangssex" om dagen siden syklusen min, eller egentlig mest EL, er vanskelig å oppdage. Kjenner at det hadde vært veldig greit å være a4 i forhold til dette nå - EL på dag 14 og 28 dager syklus.. Kanskje vi bare hadde veldig flaks første gang da det klaffet uten engang å prøve? Evt må jeg bare kjøpe en dose tålmodighet på ebay.. Ganske kjedelige helgeplaner i heimen, rydd og vask av leilighet og uteplass står på planen. Jeg fikk lov til å sove lenge i dag mens herremannen og lillemor var oppe kl 06, så deilig å være litt uthvilt for en gangs skyld. Lillemor og jeg har vært alene hjemme et par dager, hvor hun synes det var helt ok å stå opp kl 05, så godt å hente inn litt tapt søvn Ny runde med akupunktur til uka, innen da BØR EL ha vært! Går jo dit mest for å forlenge lutealfasen - og den har jo ikke engang startet ennå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #45 Del Skrevet 16. mai 2010 Jadda, da klaffet det ikke denne gangen heller, fikk TR på dag 11, så hvertfall 2 dager lenger lutealfase denne gangen - alltids noe å glede seg over Satser på at pp4 blir vår måned - og februarbaby er vel bra det og?? Har fått EL på dag 21 alle syklusene, så håper at akupunkturen snart vil hjelpe litt på det og.. er så leenge å vente og stakkar mannen blir helt utslitt av all siden jeg ikke tør å hoppe over muligheten hvis dersom den skulle komme før :gjeiper: Hadde egentlig tenkt å glemme hele prøvingen denne måneden, bare se hva som skjer, ikke tempe el EL-teste, sjekke disse sidene osv.. men jammen havnet jeg innpå igjen og det har gått hele 4 dager siden TR meldte sin ankomst.. tålmodighet i visse situasjoner eier jeg altså ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #46 Del Skrevet 16. mai 2010 http://www.fertilityfriend.com/ticker/18b0c6/ttc.png Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 19. juli 2010 Forfatter #47 Del Skrevet 19. juli 2010 En stund siden sist jeg var inne her ser jeg.. siden sist har jeg både vært gravid og mistet igjen. Ble gravid i den syklusen jeg startet i sist, men mistet i uke 8 så da ble det ikke februarbaby på oss likevel. Er i dag 21 dager blødningene startet og om jeg skal regne det som ny syklusstart så er jeg på dag 21 i dag og fortsatt har ikke EL vært. Gyn sa det var normalt å få tilbake mens alt fra 3 til 8 uker etterpå så det kan bli en laaang ventetid. Ikke for det, vi kjører på og håper på full klaff med engang vi, men kjenner at jeg har mistet motet litt.. orker ikke bruke EL-tester denne gangen, holder meg til tempingen, da det er mindre stressende syns jeg.. Andre som har mistet og hvor det har klaffet fort igjen?? Hjelper ikke akkurat på at ca alle og enhver spør om når nestemann kommer og minner om at det ikke må bli for stor aldersforskjell osv osv osv.. Det var litt festlig da jeg faktisk var gravid, men nå er det bare trist/irriterende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 2. august 2010 Forfatter #48 Del Skrevet 2. august 2010 Da var man kommet til 6DPO og babytankene svirrer konstant i hodet mitt. Gikk helt strålende å koble av på ferie, men nå som jeg vet at EL har vært så er tankene der med engang.. skulle hatt ferie hele tiden antagelig Var på skikkelig familieferie, men fikk da hoppet i høyet sånn at det bør være gode sjanser denne gangen hvertfall, som min kjære sa det så pent "med så mye er det ikke mulig at det ikke klaffer" Mine foreldre er rimelig klare for barnebarn nr 2, tror de spurte sånn ca 40 ganger i løpet av en ukes ferie "når kommer nr 2?", "er vel greit om ikke aldersforskjellen blir for stor?" osv osv osv.. tilslutt ble jeg lei av all masingen og fortalte om aborten og etter det ble det stille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 2. august 2010 #49 Del Skrevet 2. august 2010 Heisann Oktoberjente Så trist du mistet Det skjer mange, men er lite gøy uansett Ønsker dere lykke til med fortsatt prøving, og kos deg med det barnet du er så heldig du allerede har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 8. august 2010 Forfatter #50 Del Skrevet 8. august 2010 Nå er jeg forvirret. Er 12DPO, spottet litt dag 9, en frisk blødning dag 10, litt mer frisk blødning dag 11 og i dag - omtrent som siste dag i en mens. Har litt symptomer på at jeg kan være gravid: trøtt og sliten, stikninger i puppene, murringer i magen og positiv EL-test i går og i dag (sterkere i dag) siden jeg er i mangel av g-test (testet også svaaakt positivt på g-test 10dpo, men det kan ha vært en skygge og selv om den så rosa ut - negativ dagen etter) MEN, selv om jeg leser at omlag 30% av alle gravide har blødninger i tidlig sv.skap, om folk som har "mini-mens" første tiden osv så tenker jeg likevel at dette ikke er noe godt tegn.. og det minner såå mye om forrige syklus.. Noen som har opplevd noe tilsvarende?? Får ikke tempene mine til å stemme heller, de har gått oppover de 2 siste dagene og når jeg har hatt mens tidligere har de alltid gått kraftig ned dagen før el samme dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 17. august 2010 Forfatter #51 Del Skrevet 17. august 2010 Ikke mye liv her akkurat, men kan jo rope det ut til meg selv.. jeg er GRAAAVIIIID!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 17. august 2010 #52 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Er du?? ÅÅÅ så gøy! Gratulerer!!! Endret 17. august 2010 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oktoberjente Skrevet 17. august 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 17. august 2010 Er du?? ÅÅÅ så gøy! Gratulerer!!! Jeg er en oktoberjente også, så håper det følger med navnet, for jeg sitter med en god følelse også og gleder meg til helgen for å se! Ja, jammen klaffet det ikke med en gang etter SA i juni..*jippi* Spennende tid fremover for deg da skal heie på deg og satser på at du er like heldig som meg prøvd lenge? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå