Gå til innhold

Brudekjole med ermer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen her som har noen gode forslag til brudekjoler med ermer?

Jeg er på jakt etter dette, da jeg er i den mer lubne kategorien, og har litt komplekser for overarmene mine, men synes utvalget er veldig lite. Moten om dagen er stroppeløse kjoler, men det er jeg litt skeptisk til.

Jeg vil ikke ha 'sause-ermer' som jeg kaller det (sånne store/lange ermer som alltid havner i sausen.. :fnise: ), og helst ikke alt for mye blonder og stell. De få kjolene jeg finner er også helt hvite, og jeg vil gjerne ha en kjole med røde detaljer på.

Det er mulig jeg er kresen, men skal man ikke være det når det gjelder brudekjole? :rødme:

Jeg er veldig takknemmlig for tips! :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant en favoritt her: http://www.le-spose-di-gio.it/

De kjører litt emr klassiske (og tidløse?) kjoler. Jeg hadde en tråd for en tid tilbake med samme tema, og fikk noen tips, du kan jo sjekke den ut; http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...=471881&hl=

Lykke til! Og husk, selv om modellene er syltynne betyr ikke at ikke vi ser bra ut i samme kjolen. Det var ihvertfall noe jeg måtte minne meg selv på igjen og igjen ;-D

Skrevet

Der var det jo mange supre linker! At jeg ikke har sett den, jeg som er her støtt og stadig.. :fnise:

Det er sant, vi er fine selv om vi ikke er syltynne! :Nikke:

Uansett så tar det en stund å finne drømmekjolen. Gleder meg til jeg skal ut og prøve!

Lykke til til deg også! :)

Gjest Gjest
Skrevet

du kan hvis ikke det er kort tid til du skal gifte deg kontakte en selger i sandnes, søk på brudekjoler sandnes hun kan ordne brudekjole for en billig penge, det blir da målsydd

De fikser brudekjoler etter bilder.så hvis du finner en kjole du bare må ha og har litt tid å vente, da får du en drøm av en kjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...