Gå til innhold

Mensenflause

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje TS kan fortelle om noen penisenflauser? (Å, hørtes det dumt ut?)

Gjest Gjest
Skrevet

Cannibal Corpse har ei låt som heter i cum blood...

Meg å eksen pulte på morningen ei gang, han ble ferdig og gikk på badet og kom inn noen minutter etterpå å lurte på om jeg hadde hørt låta I cum blood... Jeg tenkte litt etter.. hmmm...å skjønte etterhvert hva det gikk i. Haha.. det var flaut.. Å ei gang mensa jeg på gulvet hos en fyr å ble så redd fr at han skulle se det og slang ei pute over og gikk :P

Skrevet

HAha!

En gang holdt jeg på med en som ikke hadde søppelkasse på do, og jeg var ganske full. Så jeg pakket tampongen inn i papir og la den på vasken mens jeg tørka meg og trakk ned og vaska hånd! Neste morgen fortalte han hva han fant. :klaske:

Gjest Bloody marit
Skrevet

Ein gong sko han slikkja meg nerante, så fækk e då som folk flest mensen! Blødningar!!!

Ettarpå det he me alltid kalla han chuck norris, pga den raude skjeggveikstå!

Gjest tante rød
Skrevet

shallabaisen jenter.

jeg skal nå fortelle dere mo min seriøst flaueste mensopplevelse liss. jeg og kjæresten min skulle ha sex hjemme hos han sine foreldre en gang. det var første gang for oss begge, og vi var litt flaue som 14 åringer. da skulle vi ha sex liksom, åsså rant mensen ut over hele senga til foreldrene hans uten at vi merka det. åsså var han blodig oppover hele magen og låra. åsså kom foreldrene hjem. åsså la vi ikke merke til at jeg hadde fått mensen liksom. men når vi gjorde det var det for sent så vi fikk bare røkke av lakenet i full fart men det var trukke gjennom til madrassen. så kom foreldrene hjem og så han stå blodig i bare nettoen og hele senga full av blod. for å si det sånn, fikk jeg aldri komme tilbake igjen på besøk til han :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...