Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_gjesten_*
Skrevet

Neida du gjør ikke det. Det gjorde ikke jeg når min ex fikk seg ny kjæreste, men det sved noe innmari når jeg så dem ilag første gang.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er jeg 100 % sikker på.

Det tviler jeg på! så lenge du ikke går inn for det selv så klart! kjærlighetsorg er forferdelig!! så får håpe det årner seg for deg! :jepp:

Gjest Gjest
Skrevet

Tull.

Din ex sin nye kjæreste er et troll som kommer til å gjøre livet hans så miserabelt at han ønsker seg enveisbillett til Kuala Lumpur.

Han trygler deg på sine knær om å ta ham tilbake, men da har du allerede funnet din drømmemann og bare ler hånlig av den patetiske exen din.

Du lever lykkelig alle dine dager med din prins i skinnende rustning, mens din ex må være trollkjerringas personlige husslave. Han må massere de vortegrodde føttene hennes, og han ønsker seg langt vekk.

Gjest knust
Skrevet

Er ihvertfall redd jeg kommer til å miste helt kontroll..sende masse sms,ringe og til slutt bli innlagt på psykiatrisk...

huff..

Gjest knust
Skrevet
Tull.

Din ex sin nye kjæreste er et troll som kommer til å gjøre livet hans så miserabelt at han ønsker seg enveisbillett til Kuala Lumpur.

Han trygler deg på sine knær om å ta ham tilbake, men da har du allerede funnet din drømmemann og bare ler hånlig av den patetiske exen din.

Du lever lykkelig alle dine dager med din prins i skinnende rustning, mens din ex må være trollkjerringas personlige husslave. Han må massere de vortegrodde føttene hennes, og han ønsker seg langt vekk.

Hihi..søtt :rødme:

Skrevet

Ta det med ro. Skjer det så skjer det, det er ingenting du kan gjøre med det desverre. Jeg kan ikke akkurat si jeg gleder meg til eksen får seg ny dame, jeg heller, men jeg tror neppe jeg DØR. ;) Så har jeg en voldsom stolthet, så aldri om jeg ville sendt en eneste liten fillemelding. Øv på å få opp stoltheten din kanskje, jeg mener det er en viktig egenskap :)

OG aktiviser deg! Heng med venner, begynn med en ny hobby, dra på byen, gjør alt du har lyst til! Du klarer deg bare fint uten exen, du må bare ville det :)

Skrevet

Jeg kommer nokk til å dø selv... Får tårer i øynene mine av tanken på at jeg ikke en dag kan være far til hennes barn, se på det utrolige søte smilet hennes og bare kysse hun.. Uffa meg beggyner å gråte nå, savner henne noe sinnsykt, og er så kjipt når man vet at du selv har fucket opp alt, og hatt en så nydelig jente ved deg som virkelig elsket deg... Menmen, sånn kan det gå, håper hun får et lykkelig og fint liv og en gutt som virkelig elsker henne, for det fortjener hun.. Og om han noen gang er slem med hu, så for han med meg og gjøre...

Gjest Gjest
Skrevet

Du kommer til og dø uansett om ex-en din får kjæreste eller ikke det er 100% sikkert

Skrevet

Har man den innstillingen dobler man jo sjansene for at man "dør". TENK POSITIVT :) vet det ikke er lett, tro dere meg jeg har vært der. Ikke lenge siden heller! Var først når jeg bestemte meg for at jeg VILLE reise meg og gå videre, at jeg greide det.

Som jeg nevnte, jeg gruer meg også til exen får seg ny dame. Klart det ikke blir noe gøy, men for min del vet jeg nå at jeg har et liv og MASSE å glede meg over, med eller uten xen. Jeg har han jo ikke uansett, så om han er singel eller har ny dame gjør jo EGENTLIG ingen forskjell. :roll:

Prøver å ikke tenke så mye på det ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Har man den innstillingen dobler man jo sjansene for at man "dør". TENK POSITIVT :)

Du kan tenke så positivt du bare vil. Men du vil fremdels dø en gang

uansett hva du gjør så vil du dø det er 100% sikkert

Gjest Gjest_Christine_*
Skrevet

Er det mulig??Idiotisk svar

Gjest Gjest
Skrevet
Er det mulig??Idiotisk svar

Om du synes sannheten er idiotisk så får det så være. Men sannheten er enten du liker det eller ikke, uansett hva du gjør så vil du dø

det gjelder oss alle

Skrevet

O RLY?

En eller annen gang legger jeg jo inn åra, men jeg tviler på at grunnen blir at eksen får seg ny dame.. ;)

Skrevet

En liten bit av meg forsvant faktisk når min første kjærlighet fikk seg ny dame.

Men heldigvis gikk livet videre!!

Skrevet (endret)

Så lenge du ikke slipper bitcha løs mot den nye dama hans så! Skjønner godt hva du mener, men har selv ei heks på nakken og det er virkelig ikke trivelig.. Den nye dama til eksen din er helt sikkert ei helt forferdelig kjerring som fortjener å bli låst inn langt oppe på fjellet, men det må nesten eksen din bestemme - ikke du :riste: Det gjør ikke annet enn å få deg til å se dum ut, dessverre

Endret av dorhol
Skrevet

Jeg håper min x får kjæreste før jeg dør, og helst nå i mars. En av de tristeste tingene med at det ble brudd er at jeg vet at hun sitter igjen alene. Heldigvis har hun familie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...