Gå til innhold

Lage blomsterbukett selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurdere å sette sammen bukett på egnehånd, fremfor å kjøpe ferdig, litt i samsvar med økonomien. Noen tips om ting jeg bør tenke på/gjøre iht holdbarhet på buketten, ting å pynte buketten med osv?

Er litt på startfasen av det akkurat nå, så om noen vil dele noe fornuftig tar jeg taknemlig imot det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vurdere å sette sammen bukett på egnehånd, fremfor å kjøpe ferdig, litt i samsvar med økonomien. Noen tips om ting jeg bør tenke på/gjøre iht holdbarhet på buketten, ting å pynte buketten med osv?

Er litt på startfasen av det akkurat nå, så om noen vil dele noe fornuftig tar jeg taknemlig imot det.

skal du ha hele stilker? eller skal du kutte av til de er veldig korte og surre ståltrå rundt og ha teip på?

svarer mer når jeg vet hvordan du vil ha stilkene =)

Skrevet
skal du ha hele stilker? eller skal du kutte av til de er veldig korte og surre ståltrå rundt og ha teip på?

svarer mer når jeg vet hvordan du vil ha stilkene =)

vil helst ha lange stilker :)

Skrevet (endret)

Jeg laget buketten min selv. En ganske enkel rose-ball ;) Stakk nåler med perler på nedi hver enkelt rose, og hadde silkebånd rundt stilkene. Ble veldig fint og billig, syntes jeg :)

Trengte egentlig bare blomstertape, silkebånd, nålene og en skarp kniv til å fjerne torner med :)

Den holdt seg veldig godt også. Var like fin morgenen etterpå, selv om den hadde vært med rundt i halve byen for å ta bilder ;)

Endret av Pupsi
Gjest Gjest
Skrevet

Youtube er fin til å få tips til hjemmelagede buketter. Bare til å søke på "diy (do it yoruself) wedding bouquet" eller noe lignende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...