Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fått høre at jeg kysset en annen mann. Dette skjedde selvfølgelig når jeg hadd fått alt for mye innabors. Så jeg husker ikke en dritt!

Det jeg lurere på:

Ville du tilgitt din kjære om det bare var engangstillfelle å ikke husker noen ting!?

Jeg har aldri gjort noe sånnt før, så hadde selvsagt ikke gjort det om jeg kanskje hadde drukket litt mindre!

jeg er kjempe lei meg, å føler med som verdens verste menneske :tristbla: vil så absolutt ikke miste han!!

håper noen har noen svar til meg!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_irma_*
Skrevet
Jeg har fått høre at jeg kysset en annen mann. Dette skjedde selvfølgelig når jeg hadd fått alt for mye innabors. Så jeg husker ikke en dritt!

Det jeg lurere på:

Ville du tilgitt din kjære om det bare var engangstillfelle å ikke husker noen ting!?

Jeg har aldri gjort noe sånnt før, så hadde selvsagt ikke gjort det om jeg kanskje hadde drukket litt mindre!

jeg er kjempe lei meg, å føler med som verdens verste menneske :tristbla: vil så absolutt ikke miste han!!

håper noen har noen svar til meg!

hvis det finnes noe som helst mulighet for at han ikke får vite det, hadde jeg valgt å holde det for megselv. Er du sikker på at det faktisk er sant?? Hvis ahn får høre det kan du jo si at det blir ord mot ord fordi du ikke har noe minne av at det faktisk skjedde..

Eller du kan velge å si det til han før han får høre det fra noen andre, og satse på at han setter pris på at du er ærlig. men du må være forbredt på at han kan bli noe påpasselig når det gjelder ditt fremtidige alkoholinntak (noe som tydeligvis er på sin plass siden du ikke klarer å passe på deg selv, og hva du driver med i fylla)

Gjest Gjest
Skrevet
hvis det finnes noe som helst mulighet for at han ikke får vite det, hadde jeg valgt å holde det for megselv. Er du sikker på at det faktisk er sant?? Hvis ahn får høre det kan du jo si at det blir ord mot ord fordi du ikke har noe minne av at det faktisk skjedde..

Eller du kan velge å si det til han før han får høre det fra noen andre, og satse på at han setter pris på at du er ærlig. men du må være forbredt på at han kan bli noe påpasselig når det gjelder ditt fremtidige alkoholinntak (noe som tydeligvis er på sin plass siden du ikke klarer å passe på deg selv, og hva du driver med i fylla)

ja, er sikker på at det er sant. siden det var han selv som sa det til meg!

Jeg har aldri gjort noe sånn i hele mitt liv før, å jeg kommer iallefall ikke til å gjøre det igjen!

Gjest *miffy*
Skrevet

Jeg ville iallefall prøvd å tilgitt, men noen ganger er det kanskje best å ikke vite?

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg ville iallefall prøvd å tilgitt, men noen ganger er det kanskje best å ikke vite?

Jeg ville også gjort det om det hadde vært han som hadde gjort det!

Selvføgelig mener jeg ikke at man skal være utro gang på gang, for jeg hater utroskap. men hadde jeg vært såppas at jeg hadde husket det, så hadde det jo ikke skjedd!

Jeg føler meg som en liten dritt!!! å synes ufattelig synd på han :(

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet
Det jeg lurere på:

Ikkje faen. At det var i fylla og partner ikkje husker det spiller ingen rolle for meg.

Gjest Gjest
Skrevet

Du har nok driti på draget så blir nok nødt til å ta konsekvensen for dine handlinger, jeg ville aldri tilgitt noen bare fordi det skjedde i fylla. Du burde ikke drikke så mye hvis ikke du vet hva du gjør.

Skrevet

Hva legger du (han du gjorde det med) i "kysset" da?

Det er stor forskjell på langvarig tungeklining og et smask på munnen, også på en mellomting.

For meg ville dette spilt en stor rolle. Tror jeg skulle klart å tilgi et vanlig (relativt kort) kyss uten tunge..

Og hvem tok initiativet? Heiv du deg over han? Eller var det han som utnyttet situasjonen?

Gjest hogwash
Skrevet
Ikkje faen. At det var i fylla og partner ikkje husker det spiller ingen rolle for meg.

Tror faktisk det ville virket skjerpende for min del, at man ikke har kontroll overhodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...