Gjest MrsL Skrevet 11. september 2003 #21 Del Skrevet 11. september 2003 Forferdelig trist :cry: og tragisk at det skal være mulig for en toppolitiker å få drapstrusler i flere år uten at sikkerhetstjenesten er involvert. En forferdelig sak og for guds skyld - lær noe av dette da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 11. september 2003 #22 Del Skrevet 11. september 2003 Det er helt grufullt, rett og slett. :cry: Håper at de finner den skyldige (lettere sagt enn gjort da) og at vi lærer noe av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 11. september 2003 #23 Del Skrevet 11. september 2003 Dette er en tragedie, verken mer eller mindre. At noe sånt kan skje, er bare ufattelig vondt. Min dypeste medfølelse til Anna Lindh's nærmeste, og til vårt kjære broderfolk på andre siden av kjølen. Har lyst til å gi en ekstra god klem til vår egen Furstina også i dag. Jeg var i Stockholm for bare 3 uker siden; en fantastisk by som jeg forelsket meg fullstendig i! Synes det er vondt å tenke på den sorg og fortvilelse som må prege Stockholm og Sverige for øvrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litago Skrevet 11. september 2003 #24 Del Skrevet 11. september 2003 Tragisk på alle måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2003 #25 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg fulgte med i dette og trodde hun skulle overleve, fikk meg et sjokk i morges Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 11. september 2003 #26 Del Skrevet 11. september 2003 Jeg trodde og hun skulle overleve og fikk fullstendig sjokk når jeg hørte på nyhetene at hun var død. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. september 2003 #27 Del Skrevet 11. september 2003 Dette er helt utrolig tragisk Mine tanker går til de to små guttene som har mistet en flott mamma, til mannen hennes som har mistet sin livsledsager og til det svenske folket som har mistet den flotteste politikeren de har hatt på lenge :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 11. september 2003 #28 Del Skrevet 11. september 2003 Det er helt ufattelig at slikt kan skje! Min dypeste medfølelse går til hennes barn,mann ,familie og kollegaer. Og til broderfolket vårt. Fulgte med på nyhetssendinger igår, og ble litt optimist i morges da halv sju-nyhetene gikk. Hun var stabil. Fikk lyst til å gråte på jobben da nyhetssendingen kom at hun var død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 11. september 2003 #29 Del Skrevet 11. september 2003 Det er helt ufattelig at slikt kan skje! Min dypeste medfølelse går til hennes barn,mann ,familie og kollegaer. Og til broderfolket vårt. Fulgte med på nyhetssendinger igår, og ble litt optimist i morges da halv sju-nyhetene gikk. Hun var stabil. Fikk lyst til å gråte på jobben da nyhetssendingen kom at hun var død Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2003 #30 Del Skrevet 11. september 2003 Kan ikke fatte at dere sitter å har det vondt. Det er vel ikke noen her som kjente dama personlig eller? Selv er jeg like likegyldig til hennes død som jeg er til et hvilket som helst av de menneskene som sannsynligvis omkommer i trafikken til helga. Tragisk for slekt og venner, men for oss andre, neppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekstasa Skrevet 12. september 2003 #31 Del Skrevet 12. september 2003 Om du tänker på Christer Pettersson, så dömdes han för mord på Olof Palme men friades i högre instanser. Det gick inte att bevisa utan tvivel att han begått mordet. Pettersson själv har mot betalning uttalat sig både åt ena och andra hållet efteråt. Det finns fortfarande en del teorier om motiv och mördare, både att det är en ensam man eller utländska politiska aktörer... personligen tror jag aldrig att de kommer lösa det mordet. Det var akkurat det jeg mente med det......at de MÅ få tak i riktig gjerningsmann og dømme han denne gangen.... Om d ikke klarer det så tviler jeg på at noen noen gang kommer til å ha noe som helst tiltro til det svenske politiet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #32 Del Skrevet 12. september 2003 Dette var forferdelig trist å høre Det var tydelig at hun var en flott, vis og flink politiker som vil bli savnet av mange, både familie først og fremst, venner, kolleger og andre politikere. Og ikke minst av Sveriges folk. Føler med dem... Håper hun får hvile i fred og at de tar den jævelen av en psyko som gjorde dette! Diva, ikke innlogget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. september 2003 #33 Del Skrevet 13. september 2003 Kjære gjest Det er tragisk med trafikkulykker og andre ulykker, helt klart, men dette er litt annerledes. Anna Lindh var en pilotikker med integritet, og hun gjorde, som nordiske politikkere gjør - hun møtte folk og var synlig. Hun - og våre andre politikkere deltar på møter på torg, spaserer gjennom folkemengder, og folket kan bokstavelig talt, ta på sine folkevalgte. Vi er heldige i Norden som har det slik, at vi ikke har politikkere som må gjemmes bak store sikkerhetsstyrker og skuddsikkert glass. Og slike angrep, er et angrep også på dette, og på det demokratiet vi kjenner og kanskje helst vil beholde. Jeg håper, når så galt har skjedd, at dette ikke var et politisk motovert mord, for det blir et tungt anslag mot demomratiet - også vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå