Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Alle dere som driver og samler inn kickback kan like gjerne bare slutte med en gang, det er bare juks! Jeg bestilte mitt første gavekort for 3 måneder siden, og har ikke fått det. Bestilte ett for over 2 måneder siden, og har heller ikke fått det. Har selvfølgelig heller ikke fått de 3 andre gavekortene jeg har bestilt i tiden etter det. Kickback er SVINDEL!
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Alle dere som driver og samler inn kickback kan like gjerne bare slutte med en gang, det er bare juks! Jeg bestilte mitt første gavekort for 3 måneder siden, og har ikke fått det. Bestilte ett for over 2 måneder siden, og har heller ikke fått det. Har selvfølgelig heller ikke fått de 3 andre gavekortene jeg har bestilt i tiden etter det. Kickback er SVINDEL! Har du kontaktet dem da?
Gjest Kickback.no Skrevet 16. mars 2010 #3 Skrevet 16. mars 2010 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. Vennligst kontakt Hilde hvis du/dere ønsker firmabruker. Phaedra,mod Endret 16. mars 2010 av Phaedra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå