Gå til innhold

anngående sukker.no

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Barcelona_*
Skrevet

Jeg har nylig registert meg på sukker.no å det er en ting jeg ikke helt skjønner.

ni forskjellige personer har nå merker meg som interessant,men hva er vitsen med dette når de likevel ikke tar kontakt med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Armule
Skrevet

De venter på at du skal gjøre det.

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Jepp, det er noen som synes det er mindre skummelt å merke deg som interessant enn å sende deg en melding :)

Skrevet

Venter nok på at du skal ta neste steg tenker jeg. de har jo på en måte tatt første steget. Men er veldig enig i at det er litt merkelig å ikke sende en beskjed samtidig :)

Skrevet

Om de eller du ikke er sån "superbruker" så er det ikke mulig for dem å ta kontakt med deg på noen annen måte enn å sende sånne hjerter.

Hvis du oppgraderer til superbruker kan alle skrive til deg og du kan skrive til alle.

Jeg har vært der inne en stund, men det virker som at det ikke er så bra sjangs for meg der inne.

I et så stort utvalg av gutter så virker det som at jentene liker bedre gutter som er mer oppdaterte på motefronten enn det jeg er :fnise:

Jeg har en jenteprofil der inne også hehehe

Skrevet
Jeg har vært der inne en stund, men det virker som at det ikke er så bra sjangs for meg der inne.

I et så stort utvalg av gutter så virker det som at jentene liker bedre gutter som er mer oppdaterte på motefronten enn det jeg er :fnise:

Jeg hadde aldri noen problemer med å treffe søte og snille jenter verken på Sukker eller Møteplassen, og jeg er verken spesielt pen og definitivt ikke moteriktig. Nå gikk jeg selvfølgelig ikke etter bimboene med gulrotfarge i ansiktet og silikon, men de var langt fra Ottar-medlemmer eller kulestøtere.

Tror det har veldig mye å gjøre med hvordan man presenterer seg selv og at man sikter seg inn på folk i samme liga. Om du til stadighet blir oversett eller avvist er det kanskje et tegn på at du prøver spille på for høyt nivå.

Skrevet
Tror det har veldig mye å gjøre med hvordan man presenterer seg selv og at man sikter seg inn på folk i samme liga. Om du til stadighet blir oversett eller avvist er det kanskje et tegn på at du prøver spille på for høyt nivå.

Jeg er ikke helt sikker på hvaslags "liga" jeg ligger i, så da kan det godt hende jeg sender meldinger til helt feil type personer ja.

Også er jeg generelt et sært menneske da... Kansje det har noe med det å gjøre også hehehe

Men takk for konstruktiv tilbakemelding! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg har nylig registert meg på sukker.no å det er en ting jeg ikke helt skjønner.

ni forskjellige personer har nå merker meg som interessant,men hva er vitsen med dette når de likevel ikke tar kontakt med meg?

Kan du ikke bare ta kontakt med de da? Er dette så mye å gruble over?

Gjest Gjest
Skrevet

Samme sier jeg.

Skrevet

Tror det fungerer slik at ikke-betalende medlemmer ikke kan ta kontakt med andre med mindre de har blitt kontaktet (mail, chat) av de allerede. Sånn var det ihvertfall med meg og dama, hun kontaktet meg siden hun var betalende medlem (sa hun betalte kun for å få kontakt med meg, men vet ikke hvor plausibelt det er :P) og etter det kunne jeg kontakte henne så mye jeg ville.

Gjest Gjest
Skrevet
Tror det fungerer slik at ikke-betalende medlemmer ikke kan ta kontakt med andre med mindre de har blitt kontaktet (mail, chat) av de allerede. Sånn var det ihvertfall med meg og dama, hun kontaktet meg siden hun var betalende medlem (sa hun betalte kun for å få kontakt med meg, men vet ikke hvor plausibelt det er :P) og etter det kunne jeg kontakte henne så mye jeg ville.

Det er ikke riktig. Ikke betalende medlemmer kan ta kontakt med suberbrukere, men ikke med andre ikke-betalende medlemmer. Ergo må en av partene være superbruker.

Skrevet (endret)

Får du et hjerte, og synes den aktuelle giveren er intr. så gir du et hjerte i en valør tilbake. Er vedkommende seriøs, sender han deg et brev. Er han ikke superbruker kan han ikke gjøre det.Flørter man litt frem og tilbake med komplimenter, er min erfaring at den som først viste interessen tegner superbruker-avtale slik at man kan starte brevveksling.... :lur::)

Endret av Vanillla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...