Gjest Gutt på 14 år Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Hei, jeg møtte ei jente når jeg kom hjem fra feiren, jeg møtte henne i en flyplass. Jeg ble forelska i Henne på første blikk, jeg kjønner ikke hvorfor jeg ble bare sånn forelska, jeg har jo aldri møtt henne, sett henne eller snakket med henne, men jeg har aldri blitt så forelska som jeg er nå. Jeg vil bli sammmen med henne, men jeg vet at det blir aldri noe av. Jeg får ikke gjort lekser fordi jeg tenker på henne hele tida og er lei meg. Kan noen væresåsnill og i meg noen tips om hvordan jeg kan gå over henne??
MiniMuffin Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Så romatisk Jeg har hatt det sånn flere ganger i ungdomstiden selv. Jeg kunne drømme om personen hver natt selv om vi ikke hadde snakket sammen en gang og kun utvekslet blikk. Men det går over av seg selv etterhvert.
Gjest Gutt på 14 år Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Finn ei anna, som du kan få. Det er ikke bare bare å finne ei annen, det er ikke så let.
Gjest Armule Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Det er ikke bare bare å finne ei annen, det er ikke så let. Neida, det har du helt rett i. Men om du er bombesikker på at du ikke kan få den du nå er forelska i, fokuser på andre ting. Enten på kompiser, hobbyer eller ved å se om det ikke er andre du kunne tenkt deg å være med.
Gjest Gutt på 14 år Skrevet 15. mars 2010 #6 Skrevet 15. mars 2010 Så romatisk Jeg har hatt det sånn flere ganger i ungdomstiden selv. Jeg kunne drømme om personen hver natt selv om vi ikke hadde snakket sammen en gang og kun utvekslet blikk. Men det går over av seg selv etterhvert. Vet du hvor langt tid det tar til det går over helt??, jeg menner ikke å være frekk, men jeg hater sånne kjærligheter når du blir forelska ei jente du aldri har møtt.
MiniMuffin Skrevet 15. mars 2010 #7 Skrevet 15. mars 2010 Gikk vel over etter et par uker Du overlever nok Helt normalt det du går gjennom nå
Fandenivoldsk Skrevet 16. mars 2010 #8 Skrevet 16. mars 2010 Hehe, det der har jeg og opplevd. Tror det er ganske vanlig i den alderen egentlig Tok meg vel en uke å "komme over" det.
Mir Skrevet 16. mars 2010 #9 Skrevet 16. mars 2010 Det er dessverre slikt som skjer. Du må nesten bare vente det ut. Hold deg opptatt med andre ting, vær med venner, dra på kino, gjør ekstra mye skolearbeid slik at du ikke tenker hele tiden ? Det går over til slutt, men trist når det står på.
Gjest Gjest Skrevet 16. mars 2010 #10 Skrevet 16. mars 2010 du bare innbiler deg selv at du er forelsket i henne å ikke kan leve uten henne. Du har overlevd til nå uten henne og det kommer du til å fortsette med. Å være forelsket i en man ikke vet hvem er (og derfor ikke kan få) er jo på mage måte rveldig lett. Du kommer ikke til å bli såret etc. Så en dokumentar en gang hvor en psykoleg sa at slike forelsker hos unge mennesker var en slags trening i å i være forelskt. Jeg mener man er litt lat om man er forelsket på denne måten, du slipper jo alt av forpilktelser og du unngår å forhode deg til jenter rundt deg (som du faktisk kan få). Det er jo my eneklere å drømme om en mysisk jente du har sett en gang og lage deg et bilde av henne som passer deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå