Gå til innhold

Når ble du gravd etter p-pille slutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Undrer_*
Skrevet

Hei!!

Hvor lang tid tok det før du ble gravid etter p-pille slutt? Sluttet selv med pillen for litt over 1 mnd siden, og enda ikke fått mens...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet på pillen 30 august, fikk pillemens noen dager etterpå.. deretter sykluser på 37 -34 dager og den siste vet jeg ikke fordi jeg ble gravid.. Siste mens var 14 november.

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg ble gravid med en gang etter pilleslutt, men hadde ikke brukt p-piller så lenge. Det er vanlig at kroppen din trenger noen måneder på seg for å bli kvitt hormonene sånn at du får eggløsning, men du kan jo ha vært heldig! :)

Skrevet

Ble gravid med en gang etter pilleslutt. Hadde da gått på Diane i 4 år.

Skrevet (endret)

Sluttet på pillen mellom 22-24 desember 09, blødning etter noen dager, så en ca 28 dagers syklus med el-smerter etter 14 dager, rakk en eneste reell mens/TR før bollen ble godt plantet i ovnen i starten av februar (litt før det var planlagt.. ;) ) :)

Jeg hadde gått på pillen fra jeg var 19-27 år, ett år opphold og så pillen igjen fra 28-32 år. For det meste uten opphold, dvs hoppet over "mens". Så for noen kommer det i gang med en gang.. Jeg brukte Loette som har ganske lavt hormoninnhold. Kanskje derfor?

Endret av siebaeo
Skrevet

Her tok det åtte måneder fra p-pilleslutt. Hadde brukt Trionetta og Microgynon i ca fem år.

• 1 måned senere...
Gjest Smaragd
Skrevet

fikk mensen 34 dager etter pilleslutt.

Ble gravid etter 6 mnd, men hadde en SA.

Prøver igjen og gir ikke opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...