TulleJenny Skrevet 15. mars 2010 #1 Skrevet 15. mars 2010 Jeg har nå vert ''pulevenn'' med en type i noen måneder nå. Vi har vert gode venner før og han har også vert forelsket i meg for en tid tilbake. Den siste tiden har han ignorert meg helt og i dag kommer han med at han har begynt å være med en annen jente, at han vil ha henne. Og seg sitter her å er LEI meg?? Forstår ingenting, jeg har aldri villet hatt denne mannen.. Kan også nevnes at han er en skikkelig drittsekk! Er skikkelig lei meg nå, føler meg dritt..
Mir Skrevet 15. mars 2010 #2 Skrevet 15. mars 2010 Er du kanskje lei deg fordi 1. Du vil egentlig ha ham og er sjalu ? 2. Du får han ikke lenger pga han har dame og vil ikke ha deg lenger? Han er drittsekk? Hvorfor det da?
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #3 Skrevet 15. mars 2010 Så bra at han har fått seg dame da! Du kan vel få deg en partner også som du kan pule så mye du vil med?
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mars 2010 #4 Skrevet 15. mars 2010 Sånn går det når en lyver for seg selv...
Gjest Gjest Skrevet 15. mars 2010 #5 Skrevet 15. mars 2010 Du sier selv at han har vært forelsket i deg for en tid tilbake. Muligens at han fremdeles har nøyd seg med å få ha deg som "pulevenn" fordi han ikke kan få noe mer. Når han treffer en annen jente som kan gi han i pose&sekk, så vil han naturligvis bytte ut henne med deg dersom det er følelser inne i bildet... Enig med deg at det er dårlig gjort å ignorere deg totalt. Men desverre noen mannfolk er slik... Min mening om slik en slik pulevenn passer ikke helt ilag, fordi i de fleste tilfeller er det følelser i bildet fra minst 1 dere..
TulleJenny Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2010 Jeg var ikke intressert i noen fast partner, bare en å ha det gøy med! men nå sitter jeg her og er dødssjalu. Jeg forstår det virkelig ikke! Han er drittsekk fordi ute på byen har han ofte kalt meg en hore hvis jeg har danset med andre mannfolk, for noen helger siden tok han helt av og havnet i slosskamp med en som spanderte en drink på meg. Han er jo helt bak mål, men det irriterer meg at han bare stikker sånn uten videre.
TulleJenny Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2010 Men etter han begynte å ignorere meg har jeg prøvd å ta kontakt med han å hintet til at vi kanskje, bare kanskje kunne bli noe mer. Forstår meg ikke helt på mannfolk jeg. Typisk min flaks å falle for han når han ikke vil ha meg. Ja, pulevenner eg aldri en god idè!
Mir Skrevet 15. mars 2010 #8 Skrevet 15. mars 2010 Dere har hatt no-strings-attached, men han har tydligvis vært sjalu da. Nå har han endelig møtt en annen jente, som ville ha ham. Du får vente og se hva som skjer da, og neste gang kjenne etter på følelsene hva du vil. Kanskje du hele tiden visste hvor du hadde ham og at han kom til å henge rundt? Mange skjønner ikke dette før de mister "makten".
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mars 2010 #9 Skrevet 15. mars 2010 He he he he he. Dere er som skapt for hverandre. To dramaqueens i ett forhold. Vakkert
TulleJenny Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2010 Han nekter for det, sier det var fordi han var så full osv. Forstår ikke helt den? Ja tror det er det at jeg ikke har ''makten'' lenger. Håper dette bare er en liten periode og at jeg fort slutter å tenke på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå