Gå til innhold

Orgasme

Fremhevede innlegg

Gjest bente85
Skrevet

Jeg er en ung jente som nærmer meg 25 år.

I løpet av disse årene har jeg ikke hatt så mye erfaring med sex, og jeg har heller ikke hatt så mange sexpartnere.

Men for langt over 3 år siden møtte jeg "the one" og det var jo helt ærlig.

Jeg opplevde og få min første orgasme, vaginal? orgasme med han.

Bare det var jo helt utrolig.

Men det som gjenstod, det var å kose med seg selv, fingre seg selv slik at jeg kunne få orgasme.

Det har vært utrolig vanskelig å få til, og jeg har slitt utrolig mye med det.

Jeg har nå innsett at den tiden der er nå forbi, nå greier jeg å fingre meg selv, få orgasme, rettere sagt veldig mange av de.

Dette er ikke ille å greie i en alder av 24.

Det er ikke smart og gi opp, det har jeg forstått.

Man må virkelig jobbe hvis man virkelig ønsker et resultat.

Noen sliter jo med å få slik orgasme, og jeg var en av de.

Det var søren meg ikke lett, men all utforskningen og alt jeg gjorde det ga meg til slutt et svar.

Jeg vet nå hvordan kan jeg få en orgasme, og det er bare helt herlig.

Så til de av dere som ikke har fått til dette, ikke gi opp.

Bare prøv og prøv! :)

Lær deg og kjenne kroppen din og hvordan den reagerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av og til er jeg glad jeg er mann.

Gjest TikiWonTiki
Skrevet

Jeg vil gjerne vite hva som gjorde at du fikk vaginal orgasme :)

tror du jeg er på vei til min når jeg hele tiden kjenner at det "kiler" inni vaginaen når han penetrerer? Jeg klarer ikke å komme noe lengre, men det er utrooolig godt! Skulle tro dette var starten på en, og jeg kanskje ville få vaginal orgasme om jeg klarte å komme litt høyere. er det noe slik i nærheten av dette?

hva skal man gjøre da?

jeg føler at han har perfekt penis for meg, den rette nøkkelen til nøkkelhullet liksom. jeg er det for ham, men så har jeg bare hatt en partner i senga, mens han har hatt flere.

Gjest bente85
Skrevet
Jeg vil gjerne vite hva som gjorde at du fikk vaginal orgasme :)

tror du jeg er på vei til min når jeg hele tiden kjenner at det "kiler" inni vaginaen når han penetrerer? Jeg klarer ikke å komme noe lengre, men det er utrooolig godt! Skulle tro dette var starten på en, og jeg kanskje ville få vaginal orgasme om jeg klarte å komme litt høyere. er det noe slik i nærheten av dette?

hva skal man gjøre da?

jeg føler at han har perfekt penis for meg, den rette nøkkelen til nøkkelhullet liksom. jeg er det for ham, men så har jeg bare hatt en partner i senga, mens han har hatt flere.

Jeg satt oppå typen og ridde han, sånn frem og tilbake og opp og ned bevegelser.

Nå er det jo akkurat vaginal orgasme jeg sliter med, men det er ingen vits å stresse sånn, bare ta det med ro.

Men jeg får jo orgasme ved å stimulere klitoris, så det går fint det da.

Jeg får ikke orgasme ved penetrering, og ikke har fått det tidligere.

Men hvis man stimulerer klitoris til å få orgasme en gang, så er det lettere og få orgasme andre gangen.

Du får prøve deg fram, kanskje litt forskjellige stillinger og sånt og, så kanskje du kjenner mer etterhvert. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Gnikke riding er definitivt største orgasmeutløseren.

Og gratulerer ts!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...